LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2013

14 oktober 2013

Av Evelina - 17 oktober 2013 19:45

Nu har det börjat bli allt kyligare och igår var det tillochmed -2.3 grader ute. 
Inatt ska det snöa också..


jaja, orkar inte skriva om dagarna som passerat men idag kan jag berätta om iallafall.

Igår somnade jag klockan 19.30 och sov tills 07.30 imorse, vaknade bara några få gånger i några minuter men sedan somnade jag om igen, så jävla skönt och väldigt behövligt.

imorse klev jag iallafall upp vid 07.30 då när jag vaknade, så fixade jag mig åså sen åkte jag och pappa till sjukgymnasten, behöver inte åka tillbaka dit något mera nu tror jag, men han trodde att jag måste operera om mig så ja..  blev lite besviken där men vi får se vad ortopeden säger för nå.

Efter det skjutsade han mig till skolan så hade jag prov på idrotten, gick väl skapligt.. haha

sen "spelade" vi innebandy...

efter de så hade vi lunch, jävla soppa som man inte blir mätt på.

sen hade vi äckelmatte som jag verkligen hatar men nu är jag fri från henne så nu kanske det kommer gå bättre när vi får vår RIKTIGA lärare!!!

sen så hade vi mediaproduktion och då kollade vi på en rätt så ointressant och äcklig film som heter nått som jag inte la på minnet riktigt. 

Sen åkte jag med mamma till stan och vi åt på donken och fixade lite saker på stan.

Såg en person och fick jätte ont i magen, ville bara slå in lite vett i människan men då åker jag väl dit på det...

Sen åkte vi hem och då satte jag mig här för att plugga på spanskan lite...

Gick väl skapligt bra, sen åt jag glass och nu sitter jag här igen.. 

är lite trött men ska inte sova ännu :) 
imorgon är det äntligen fredag, ska göra ett prov på spanskan och sedan har jag inte så mycket annat att tänka på under dagen, är så extremt taggad inför lördagsfesten med mina kära lagkamrater!!! 



          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards