LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Evelina - 10 april 2013 22:54

Har precis krupit ner i sängen nu, har suttit och skrivit mitt svenskatal ikväll ju och nu är jag iallafall klar, så ska be svenskaläraren kolla igenom åh så så de blir bra:) är as nervös inför redovisningen men de löser sig,
Nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen, hörs:)

Av Evelina - 10 april 2013 16:23

TRÖTT!

hade ju träning mellan 21.30-23 igår kväll, duschade i igge åh va hemma 23.50 värsta dagen i mitt liv tror jag!

Mamma lovade att skjutsa mig imorse eftersom jag kom hem lite sent igår, somnade vid 1 inatt och sov lika konstigt som vanligt, vaknar hela tiden..

iallafall så valde jag att hoppa över matteresursen imorse så jag fick sova två timmar längre,

så jag klev upp 07.40 istället för 05.45 de behövdes kan jag säga!

iallafall så gjorde jag mig iordning åh sen åkte jag till skolan vid 08.40, va där vid 09 åh satt åh snackade bara :)

hade samhällskunskap första lektionen, sen lite matte åh sen åt vi lunch, sen så lyssnade vi på 3 projektredovisningar av treorna, och tittade på utställningarna.

Efter de slutade vi men jag åh ebba åh sanna va kvar en stund på skolan och påbörjade spanska arbetet.

sen tog jag 14.15 bussen ner på stan och tog 14.25 bussen hem, väl hemma så påbörjade jag även mitt svenska tal som ska vara klart helst imorgon, har nämligen muntliga svenskanationella att redovisa på fredag..


Men nu orkar jag inte engagera mig mer i det på nån timme så jag ska sova istället, haha..


         

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards