LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Evelina - 22 april 2013 23:06

Har sjunkit totalt till botten nu under kvällen! Vet inte vem jag är längre eller vad jag ska göra.
Får ont i magen för ingenting och har bara en ren jävla ångest.
Skakar, gråter och gömmer mig. Ta mig bort för ett tag bara!!

Av Evelina - 22 april 2013 20:46

Första dagen på veckan igen, allt har jävlas idag tror jag, iallafall på eftermiddagen.

först hade vi iaf naturkunskap, sen engelska, sen hade vi lunch & sen historia som jävlades, och sen spanska som jävlades ännu mer, höll på att spy och dö av ren panik och prestationsångest, som tur löste det sig men iallafall.

Sen tog vi bussen ner på stan, då åkte den åt fel håll så vi fick hoppa av och gå, och sen blåste vi iväg nästan..

Väl på bussen hem så började jag bli yr och må illa, tror de är magkatarren som spökar..

iallafall så handlade jag och pappa på tempo lite saker till nationella imorgon, sen åkte vi hem,

när jag kom hem så satte jag mig och pluggade på en gång med blev inte så mycket klokare..

åt lite mat och försökte igen och då gick de lite bättre.

Sen badade jag och nu sitter jag här igen, vet inte om jag ska skratta eller gråta längre..

hamnat i en total jävla svacka.


     

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards