LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Evelina - 11 augusti 2013 14:55

                                   

Av Evelina - 11 augusti 2013 14:38

Har varit urusel på att blogga under sommarlovet, en enda gång har jag bloggat och det var tidigare i förmiddags.. skäms.


har haft fullt upp hela sommaren känns det som. 

Jobbade 17 juni - 2 juli, myst med storebror och erika som var här över student-helgen ca.


firat midsommar,

sen åkte jag till Luleå den 4 juli -7 juli,

sen till stockholm den 8- 10 juli.

när jag kom hem så vet jag inte riktigt vad jag gjorde?

Jo, jag åkte på moppe semester, till mormor och morfar, var borta mellan 12-18 juli.

Åkte sammanlagt 57 mil om jag minns rätt, egentligen är det bara 40 mil fram & tillbaka dit men vi åkte lite omvägar.

Det var jävligt kul men ont i rumpan hade jag efteråt.

åkte även till solna och kollade på EM finalen med pappa, sån jävla upplevelse!!!


Ja, sen tog fotbollsuppehållet  iallafall slut så jag antar att jag tränade en hel del då,

har badat nå otroligt mycket i sommar med morbror, och spelat tvspel, eldat och grillat. 


Har umgåtts med bästavännen EN dag också.. helt skandalöst, menmen.. 

Har förresten spelat match mot Bergsjö och Korskrogen också, spöade båda lagen med 3-0. så fruktansvärt skönt.


nu har jag inte något mer att skriva så jag ska försöka slänga in lite bilder i ett nytt inlägg:)


Av Evelina - 11 augusti 2013 12:14

Jag förstår inte hur jag kunde lämna dig, det har gått nästan ett år utan dig men jag tänker fortfarande på dig varje jävla natt. Önskar att du ligger där bredvid mig, att du är den sista jag ser när jag somnar och den första jag ser när jag vaknar.
Jag önskar att jag var tillräckligt mogen för att bara prata ut om det. Jag har insett nu att jag aldrig mer ska göra en sådan sak som att bara sticka ifrån den jag verkligen älskar.
Att träffa dig på skolan har varit ett helvete från första gången det tog slut, jag får ont i magen och vill helst bara krama om dig och få höra att du älskar mig.
Jag önskar att vi kunde börja om igen, du & jag..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards