LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Evelina - 16 augusti 2013 15:07

Den här veckan har jag gjort så mycket saker som jag vet att jag kanske kommer få ångra senare,

tagit kontakt med personer som de va sagt att jag aldrig mer skulle prata med..

just nu känns det superbra, men senare kanske det är jag som får stå där med all skit..


Struntsamma,

nu ska jag snart åka iväg till leksand för en helg med familjen, bada åh åka massa roliga vattenkanor, 

äta kräftor och bara mysa. Ja det behövs nu, bara en helg sen är det skola igen,

jävla jävla JÄVLA skola!!!

Av Evelina - 16 augusti 2013 14:45

Sammanfattning sommaren 2013

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? ja

vilka länder besökte du? Sverige bara

är det något du saknar sommaren 2013 som du vill ha sommaren 2014? mer värme och mera saker att göra.

vilket datum från sommaren 2013 kommer du alltid att minnas? 5-10 juli, 28 juli, och alla andra underbara dagar

största misstaget? erkänna

har du varit sjuk eller skadat dig? ja

bästa köpet? kläder

vad spenderade du mest pengar på? kläder

gjorde någonting dig riktigt glad? min älskade linn

vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2013? oj, de är alldeles för många

är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? mycket gladare

vad önskar du att du gjort mer? hittat på mer saker

vad önskar du att du gjort mindre? varit så rastlös

hur tillbringade du din midsommarafton?Var på hagmyren, sen åt vi middag och myste

blev du kär i sommar? blev inte, jag var redan.

hur många förhållanden? inget

favoritprogram? inget:)

bästa boken du läste i sommar? har inte läst nått:)

största musikaliska upptäckten? inget:)

något du önskade och fick? kontakt med kusin igen

Något du önskade dig men inte fick? han

vad gjorde du första dagen på sommarlovet? tittade på studenten & balen

finns det något som skulle gjort din sommar bättre? ja många saker

hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2012? shorts & linne!!!

vad fick dig att må bra? linn, JULIA! morbror, STOREBROR & ERIKA<3

vem saknade du? han.

de bästa nya människorna du träffade? har inte träffat nya människor tror jag

sommarens besvikelse? att jag träffade storebror för lite

sommarens bästa? det mesta

sommarens snällaste? familj, vänner

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards