LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 18 juli 2014

...

Av Evelina - 18 juli 2014 10:02

Vilken färg har dina skor? - Använder oftast mina gråa converse eller gulsvarta nike.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - går inte kolla på iphone tror jag, men väldigt många.
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - min morbror
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - dom som syns är melissa, mamma pappa, jonna, bästavän, ida,  storebror, rebecka.
Vilka namn finns i din smsinkorg? -melissa, sabina, jonna, mamma, iggesundsik, julia, ida, eva, lisa, sanna,morbror, bästavän, linn,jessica, per, pappa, jimmie, sara, storebror, erika, henry, SJbiljett,pälle, annie, lina-marie, angelica, viktorm angelica, sara, madeleine, isabel, madde.
Vem kysste du senast? - Var nog ida
Vem kramade du senast? - julia
När såg du din bästavän senast? - en av dom igår, och den andra i söndags, och en aldrig.
Din favoritfilm? - the last song
Din favoritlåt? - har tre absoluta favorita i nuläget, He Is We- all about us, State Of Shock med best i ever had och different day. 
Bär du på en stor hemlighet just nu? - för mig är den stor så ja.
När vaknade du imorse? - nio
Gillar du hästar? - ja
Har du ett turnummer? Vilket? - 13 och 1
Vem hade du velat träffa just nu? - jonna
Vilket är det bästa året hittils? - oj, sånt håller jag inte koll på
Är du kär? - nej
När drack du alkohol senast? - lördagsnatt.
Är du en rökare? - skulle inte vilja påstå det men ja, kanske
Föredrar du snus eller rökning? - rökning
Vad heter du i mellannamn? - marie
Vilken klass går du i? - SA12b
Är du oskuld? - nej
Ditt favoritband? - State of shock
Din favoritartist? - beror på humöret
Thåström eller Håkan Hellström? - Håkan.
Göteborg eller Stockholm? - göteborg.
Vart bor du? - hudiksvall
Vart vill du bo? - typi spanien.
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - skyscraper - tyler ward.
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - slå dig fri-Annika Herlitz
Vem skrev åt dig på msn senast? - haha oj jesus, inte använt msn på jag vet inte hur många år!
Vem skrev du senast sms med? - Melissa.
Vem ringde dig senast? - nått 010 nummer som jag inte svarade på
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild från min instagram som jag printade när jag såg att min "idol" gillade bilden xD
Blind eller döv? - döv
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Använder inte det betygssystemet 
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 73 tror jag
Vad vill du jobba/jobbar som? - Något inom journalistik eller fotograf
Var är dina syskon just nu? - Han sover nog
Senasta kändisen du såg? - Live? de vet jag inte haha
Favoritkändis? - har inga såna
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Igår
Har du piercingar? Isåfall, vars? - nepp bara hål i öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - all about us
När grät du senast? - inatt
Är du vig? - tillräkligt
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - vilken? Melissa
Använder du hårspray? - när jag tränar
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - just nu känns det bra att vara singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - skönare med uppsatt, finare med utsläppt
Vill du gifta dig i framtiden? - ja
Vilken vän vet mest om dig? - sabina
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - japp
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - sabina
Vill du bli modell? - nej
Din bästa tjejkompis? - linn, julia och sabina.
Bästa killkompis? - viktor
Vad var det senaste du installerade på din dator? - de vet jag inte
Vem är den perversaste person du känner? - ingen aning 
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Kläderna
Favoritdryck? - Cola
Favoritdryck innehållandes alkohol? - breezer peach
Senaste CD-skivan du köpte? - inte köpt en skiva på flera år
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - nepp
Vad ska du göra till sommaren? - spela fotboll, sola, bada, festa
Har du haft oskyddat sex? - nej
Hur ofta festar du? - kommer i perioder så svårt att säga
Favoritskådespelare? - Ellen Bergström
Favoritkomiker? - vet inte
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - Inte vad jag vet
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - tittar sällan på tv på morgonen
Snyggaste kändisen? - vetinte
Vart vill du resa innan du dör? - Spanien, usa, och till nått fattigt ställe så man lär sig uppskatta livet lite..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards