LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 19 juli 2014

låt dom inte få genomskåda dig

Av Evelina - 19 juli 2014 14:45

Skriver så tråkiga inlägg här på bloggen men har faktiskt inte den blekaste om vad jag ska skriva.

Brukar ju skriva om dagarna men jag gör ju förfan ingenting.

Idag ska jag iallafall jobba.

Börjar klockan 18 och jobbar väl till 01-02 tiden skulle jag tro.

Ska iallafall bli skönt att göra något, och de gör ju inget att jobba inpå natten när jag ändå inte kan somna.. 

Fast hade dock viljat gått ut ikväll, men nepp, cash is king nivet.


Men vad har jag gjort idag då?

jo jag somnade klockan 3, vaknade klockan 10, satt i sängen till 12 och kollade på film, och alla jävla sociala medier. 

Sen gick jag ut och hjälpte pappa att skrubba fälgarna på däcken och sedan hjälpte jag han att putsa på bilen, är händig jag...

sen så åt jag frukost klockan 13.30 haha.. 

Och sen kollade jag på tv en stund, men nu sitter jag här i sängen igen och lyssnar på musik bara, 

ska snart duscha och göra mig iordning inför ikväll. 

Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra, kanske hittar på något..

På måndag drar även fotbollsträningarna igång, inte så taggad, tycker det är skönt att bara vara och få träna 8 på morgonen eller 02 på natten om man vill, men nu måste man passa tider och umgås med folk, haha.


Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mera, och inte har jag knäppt nå roliga bilder heller så ni får tråkiga bilder istället:)


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards