LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 19 juli 2014

fylla i listor är så roliga

Av Evelina - 19 juli 2014 14:58

Du heter: Evelina


Smeknamn: evve 

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?

best i ever had - state of shock


Beroende av:

inget faktiskt, eller ja, omgivningen då


Vad tror folk om dig?

beror väl på vem ni frågae


Vad får du oftast komplimanger för?

rumpan


Hur imponerar man på dig?

visar att man kan vara sig själv


Brukar du skratta för dig själv?

väldigt sällan 


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

ok


Har du haft sex idag:

nej


Hur svarar du i mobilen:

antingen " hej det är evelina " "ja" eller " hallå" 


Vem ringde du senast?:

mamma


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

minns inte


Antal timmar sömn inatt:

7


Sov du ensam:

ja


Brukar du komma i tid:

ja, men skulle jag mot förmodan bli sen så meddelar jag det innan


Hur känner du dig nu:

taggad


Vanligaste färg på dina kläder:

svart eller vitt


Vad tycker du om fötter:

jag hatar fötter, tycker det är så äckligt


Vad saknar du:

inget vad jag kan komma på nu


Hade du en bra kväll igår:

nej det hade jag inte


Favorit dryck på morgonen:

dricker inte på morgonen. 


När brukar du oftast gå och lägga dig:

på vardagarna (när de är skola) så vid 23, på helgerna eller typ nu på sommarlovet blir det runt 2-3 tiden


Är du blyg?:

ja ibland


Sysslar du med någon idrott:

ja fotboll.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

ja 


Har du spytt offentligt:

de har jag nog gjort ja


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

killsaker


Är du nöjd med ditt liv:

finns det någon som är nöjd med sitt liv? 24 timmar om dygnet?


Är du bortskämd:

andra anser det, jag anser inte det


Vad gör du i morgon:

försöker komma på något att göra imorgon 


Vad är det värsta du vet?:

Folk som sårar eller förstör för andra medvetet utan att få dåligt samvete av de


Har du bra vänner och äkta vänskap?:

ja det hoppas jag att jag har


Vad är det finaste du fått?:

min familj


En speciell dag du minns:

när jag träffade melissa för första gången i mitt liv


Du samlar på:

inget just nu


Vem ringer du när du är arg/ledsen:

ringer inte till folk då


När grät du senast:

inatt as usally


Vad skulle du göra om du vann en miljon:

resa


Vill du gifta dig:

ja


Vill du ha barn:

ja


Är du musikalisk?:

Jag har spelat fiol men måste nog ändå säga nej


Vad dricker du helst när du är törstig:

vatten


Bor dina föräldrar tillsammans:

aa


Har du någon gång gråtit dej till sömns:

ja


Biter du på naglarna:

inte lika som förut, tack och lov

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards