LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

turn me on

Av Evelina - 1 augusti 2014 18:59

1. Om du hade fått byta kön för en dag, vad hade du gjort?
hade nog dragit till fotbollsträningen och suttit i omklädningsrummet när alla duschar.... 

2. Vad är det mest romantiska du har gjort?
Är inte speciellt romantisk av mig så jag vet tyvärr inte svaret på den frågan

3. Vilken är din favoritstad i världen?
Är helt förälskad i Göteborg.

4. Du är en superhjälte - vilken är din superkraft?
Rädda människor som har ont, ta över deras smärta och lägga i en burk.

5. Vilken är den bästa konserten du har sett?
minns ingen riktig konsert jag varit på men Engmans kapell förra helgen klår allt jag någonsin kommer gå på!
 
6. Hur många gånger har du varit kär?
Jag vet inte riktigt vad det innebär att vara kär, alltså jag tror att jag har varit kär flera gånger men de har slutat med att jag inte känt något, så jag kanske inte har varit riktigt kär än?

7. Är du riktigt dålig på något? 
lägga ögonskugga samt ta emot komplimanger

8. Senaste 3 inkomna sms? 
"söt :)"
"ja:)"
"Du är söt?" 

9. Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
skönt gumman

10. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
svenska.

11. Vilken är din favoritfrukt?
nektarin eller persika

12. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
nån som jag inte kommer ihåg samt Isaksson (fotbollsmålvakt)

13. Vad är du rädd för?
småkryp, våldtäktsmän samt fyllon

14. En person du tycker är snygg?
 
 
15. Blir du lätt svartsjuk?
väldigt sällan

16. Din favoritkaraktär ur en serie?
tittar inte på serier :)

17. Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Erika

18. Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska och flytande spanska.

19. Vad för sorts killar faller du för?
omtänksamma som kan ta intiativ, som älskar både utekvällar och myskvällar, som vågar vara sig själv och är förstående.

20. Var vill du åka just nu?
Till stan. haha

21. Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
oj det är ju cirka 10 månader kvar dit.

22. Vad stör du dig på hos andra människor?
folk som anser sig vara bäst på allt men är egentligen klappkassa

23, Var handlar du mest kläder?
Gina skulle jag tro.

24. Vad tycker du är fult?
finns så mycket som är fult.

25. Vad är det pinsammaste du har gjort?
Jag förtränger alla pinsamma saker jag gör så jag vet faktiskt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards