LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Evelina - 11 augusti 2014 16:09

Senaste

Låt du hörde: stolen dance - milky chance

Film du såg: minns inte :)

Mat du åt: korvstrogan & pasta

Kram: mamma

Puss: Jocke

Känslan: förtvivlad

Bråk: om alkohol i lördags

Resa: hem från stan idag

Glädje: Att skriva med Jocke

Längtan: efter hans kramar

Dröm: att jag träffade molly sanden haha

Personen du träffade: mamma

Person du pratade i telefon med: mormor

Personen du fick sms av: Erika

Gången du var utomhus: tidigare idag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: i somras nångång


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: både och faktiskt

Hamburgare eller pizza: Hamburgare.

Kött eller fisk: helst inget, men kött isf.

Hund eller katt: hund

Aftonbladet eller Expressen: bryr mig ej

McDonalds eller MAX: max

Vin eller Öl: vin

Charter- eller skidsemester: charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet!

Sport eller nyheter: sport såklart!

Hockey eller fotboll: Fotboll.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: bryr mig inte

Sommar eller vinter: Sommar!


Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- mjölk
- smör
- pålägg
- saft
- grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj/släkt
- telefon
- pengar 
- vänner

3 saker du inte kan äta?
- lax
- fett på kött eller så
- rå fisk

Två saker som gör dig glad
- Mina kusiner
- han.

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- borstar tänderna sisådär 20 gånger i veckan

Av Evelina - 11 augusti 2014 13:33

Vem:

Pussade du sist?  Jocke 

Tänker du på? Jocke..

Finns alltid där för dig? Sabina och Jonna

Förlåter du Aldrig? - Den som valt att göra något som man inte kan förlåta

Pratade du med å msn sist? ingen aning!

Ringde dig sist? Ida

Skrev det 9:e smset till dig? Jocke

Önskar du var med nu? Jocke

Var din första kärlek? jonathan.


Har du:

Ett Förhållande?  nej

en bästa vän? Ja

Bra föräldrar? Ja

ljugit för en vän? Ja tyvärr.

Blivit anmäld någon gång? Nej

Stulit något? ja

Gråtit över någon av det motsatta könet? ja

Slagit någon av det motsatta könet? ja

Kysst någon av samma kön? ja

Varit otrogen?  ja


När:

Hade du riktigt roligt senast? i lördags

Hade du sex sist?  de minns jag inte

Grät du sist?  igår

Skrattade du sist? igår 

Var du kär sist? nu, tror jag

Snusade du sist? nån månads sen

Ska du sova idag? ja

Skrek du på någon sist?  i lördags

Mår du som bäst? när jag umgås med dom som får mig att må bra

Förlorade du oskulden? minns inte


Vad:

Har du för mobiltelefon? Iphone 5c.

Har du på dig just nu? trosor, bh, strumpor, tunika och tights

Lyssnar du på just nu?  tvn

Vad är din hårfärg? blondt

Är dina framtidsplaner? skaffa familj och få jobb!

Tänker du på just nu? Att bli lämnad ensam

Fick dig att gråta sist? tanken på att bli lämnad

Hatar du mest av allt?  idioter.

Tycker du om på din kropp? nej!

Får du mest komplimanger för? leende, bröst och rumpa

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards