LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

skitlistablä

Av Evelina - 1 augusti 2014 19:41

Låt som när du är ledsen sörjer till?
dreamer - ozzy osbourne, forever young - alphaville, best i ever had - state of shock, best i ever had - vertical horizon

 

Beroende av:

är inte beroende av något


Vem behöver du mest just nu:

melissa


Vad tror folk om dig?

ingen aning, det får ni fråga nån annan


Stämmer det?
-


Vad får du oftast komplimanger för?
att jag alltid är så omtänksam, mitt leende ?


Brukar du skratta för dig själv?
nej, eller då ska de vara nått roligt som hänt typ


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
okej :)


Nästa mål i ditt liv:
få jobb


Hur svarar du i mobilen?
"hej det är evelina" "hallå?"


Vem ringde dig senast?
mamma


Antal timmar sömn inatt:
8 timmar


Tycker du om din pappa?
Jag älskar min pappa.

 

Brukar du komma i tid?
jajamen


När mår du bra?
När jag får vara med människor jag mår bra av


Hur känner du dig nu?
trött, febrig och illamående :)


Vanligaste färg på dina kläder:Svart oftast


Var du aktiv i skolan?

Gör ju vad jag kan sen om det räknas som aktiv vet jag inte.


Favoritdryck på morgonen:
inget alls


När brukar du oftast gå och lägga dig?mellan 23 och 03


Är du blyg?

Ja när det kommer till människor jag ser upp till eller nya människor jag ska träffa så är jag väldigt blyg


Sysslar du med någon idrott:

Jajamen, fotboll.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja eller nej eller jag vet inte


Är du bortskämd?
Många tycker att jag är det, och jag tycker att jag är bortskämd med kärlek från min älskade familj.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards