LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Evelina - 19 december 2014 19:47

Det går verkligen inte att beskriva eller förklara denna känslan, det är oroligt hur förbannat jävla kär man kan vara.
Att känns så här för en människa.
Varje gång jag ser henne så hamnar jag i en helt annan värld, när hon ler så smälter jag, när hon är ledsen, har ont eller är besviken gör det så fruktansvärt ont i hjärtat.
Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. När jag träffar henne och kramar henne vill jag aldrig någonting släppa taget.
Det finns inget ställe jag hellre än på än hos henne, inget ställe jag hellre gråter ut på än hos henne, så fort något händer, oavsett om det är positivt eller negativt så vill jag dela det med henne.
Jag är så sinnessjukt kär, och att få somna i hennes famn, att få vakna upp bredvid henne, känna hur hon kysser mig, det är oslagbart. Känslan av att verkligen älska någon som inte är av samma kött och blod, den känslan går inte att beskriva.
Innan jag träffade henne visste jag fan inte ens vad kärlek var.

Av Evelina - 19 december 2014 00:18

1. Hur gammal är du om fem år?

23 år 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

hjärtat

3. Hur lång är du?

166cm 

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

minns inte vilken vi kollade på 

5. Vem ringde du senast?

hjärtat

6. Vem ringde dig senast?

samma som ovan

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

det var en bild  

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Sen jag blev tillsammans med Adde så har jag börjat ringa oavsett vem jag ska prata med

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

gifta
 10. När såg du senast din mamma?

för typ 2 h sen 

11. Vilken ögonfärg har du?

blå/grön 

12. När vaknade du i dag?

13. Vilken är din favoritjulsång?

December natt - Peter Jöback, Christmas Fool Amanda Jenssen

14. Vilken är din favoritplats?

Turkiet, hos hjärtat eller fotbollsplanen

15. Vilken plats föredrar du minst?

obehagliga ställen, typ skolan, tandläkarn, i mardrömmar osv

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

ingen aning, inte kvar här iaf

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

att de va nått under sängen, mörkret & clowner.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Adde

19. Hur stor är din säng?

120 

20. Har du stationär eller bärbar dator?

båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?

23. Hur många landskap har du bott i?

ett 

24. Vilka städer har du bott i?

Hudik 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

strumpooor 

26. Är du social?

beror på humöret.

27. Vilken är din favoritglass?

gammeldags med chokladkross

28. Vilken är din favoritefterrätt?

vet inte riktigt, banoffie är rätt gott, lika så cheesecake

29. Tycker du om kinamat?

ibland.

30. Tycker du om kaffe?

ibland 

31. Vad dricker du till frukost?

inget 

32. Sover du på någon särskild sida?

jag sover på magen eller på höger sida 

33. Kan du spela poker?

har kunnat

34. Tycker du om att mysa/kela?

men ja

35. Är du en beroendemänniska?

japp

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

japp

37. Vill du ha barn?

jaa 

38. Kan du några andra språk än svenska?

lite spanska och engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

ja 

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

båda.

41. Vad spenderar du helst pengar på?

resor 

42. Äger du dyrbara smycken?

nej de trorja inte 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

112 på liv & död, cops, dr phil, Judy's domstol 

44. Kan du rulla med tungan?

vet inte vad de e 

45. Vem är den roligaste människan du känner?

vet inte 

46. Sover du med gosedjur?

nej 

47. Vad har du för ringsignal?

ingen aning 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

japp

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

rosor

50. Flirtar du mycket?

nej 

51. Kan du byta olja på en bil?

nej haha

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nepp

53. Vilken var den senaste boken du läste?

barna i bullerbyn

54. Läser du dagstidningen?

på intetnet ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning?

nej

56. Dansar du i bilen?

japp varje dag 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

NRJ kanske

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

skrev juletiketter 

59. När var du i kyrkan senast?

oj, de va ett tag sen de

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

hade ingen tror jag 

61. Hur länge var du campat som längst i ett tält?

typ 2 nätter haha

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Mamma och Adde <3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards