LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 26 december 2014

Av Evelina - 26 december 2014 23:33

Dagens låt: Många olika låtar som spelats idag
Dagens frisyr:  uppsatt i knut
Dagens smink: inget alls

Dagens klädsel: tights, linne, tshirt, underkläder och strumpor
Dagens roliga händelse: umgås med min älskade flickvän
Dagens planer: prata med hjärtat och sova
Dagens vill ha: nyår
Dagens saknad: under dagen har jag inte saknat något eller någon, men nu på kvällen saknar jag henne såklart
Dagens drog: kärlek
Dagens tråkigaste: ont som fan i benet plus att man är dum i huvudet som stöter ifrån den man älskar mest av allt.
Dagens finaste: älskling och mamma

Dagens måste:  rycka upp mig

Dagens dricka:  cola, vatten och mjölk
Dagens köp: present till storebror, en tjocktröja, parfymask och present till eero och seja
Dagens mat: mackor?
Dagens kärlek: Adelina <3

Dagens mående: bra till en början, åt helvete i slutet
Dagens skratt: skrattar väl alltid när jag är med henne!
Dagens tanke: "skjut dig själv"

Dagens irritationsobjekt: mig själv
Dagens smycke: halsband från älskling, klockan från henne och ett armband
Dagens just nu: bloggen, musik, facebook och smsar
Dagens önskan: att allt bara löser sig

Dagens längtan: att få kyssa älsklingen när klockan slår 00.00 på nyår

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards