LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Evelina - 14 mars 2014 23:05

Det gör alldeles för ont och tar alldeles för mycket energi att försöka göra något som inte ger resultat.

   

Av Evelina - 14 mars 2014 22:55

Imorse var det jobbigt att kliva upp igen, men begav mig ändå till skolan för att gå på spanskan och göra matteprovet. Och matteprovet gjorde jag men vet inte om det var lätt eller svårt.. saksamma.

Gjorde klart svenskarapporten idag också och det var en jävligt stor lättnad!

Efter sista lektionen satt jag kvar på skolan helt själv för att jag väntade på mapa, sen kom dom åh då åkte vi åh handlade åså.

sen åkte vi hem, lagade mat och åt.

Alla var svinhungriga så de va tur att det gick fort att göra!


sen så somnade jag på soffan tror jag, och när jag vaknade så kollade vi på lets dance och nu har jag precis hängt tvätten och lagt mig. Imorgon står det träning/internmatch på schemat och det känns underbart. Dock hatar jag mina vader och vet inte riktigt vad jag ska göra åt dom..


Aja saksamma.


på tisdag gäller det. är så nervös men hoppas verkligen att det går bra!


     



Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards