LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Evelina - 25 mars 2014 18:30

Det har varit en sån fruktansvärt lång dag idag känns det som, åkte aldrig iväg till skolan imorse.. Hade magont hela natten och när jag vaknade så mådde jag illa, så sjukanmälde mig och somnade om, sov i 6 timmar till och vaknade utan illamående, men de varade inte länge för jag blev illamående rätt fort igen..
Så jag har bara legat i sängen hela dagen, eller jag förflyttade mig till soffan efter ett tag, nu ligger jag i badet och försöker lugna mig lite. Imorgon ska jag bestämt på skolan och sen SKA jag träna. Att träna fotboll med mitt fina lag gör att jag glömmer allt dåligt, dock saknas julia rätt ofta men hon får spela med i tankarna.
Nä nu ska jag snart kliva upp och sen kanske jag måste äta middag åh? Den hade jag glömt bort! Hej:)

Av Evelina - 25 mars 2014 06:07

Sjukt vad trött jag är, har sovit så jävla konstigt inatt, eller ja bara vridit och vänt mig pgr av att min mage typ har vänt sig ut och in 10 gånger..
Saksamma, nu är jag iallafall vaken, elle har varit de i 20 min redan men har inte orkat kliva upp. Har så jobbiga lektioner idag känns de som,
Iallafall första lektionen suger.
Går mellan 8-15.30 idag skulle jag tro, har somsagt redovisning sista timmen. Sen ska jag inte göra ett skit när jag kommer hem, ska bara sova och sova och sova! Om de är fint väder kanske jag går på promenad men de tvekar jag på:)
Nä nu måste jag faktiskt kliva upp annars missar jag bussen, åh de skulle ju va synd...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards