LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Evelina - 6 april 2014 21:03

Ännu en helg har flyget förbi.
Har inte gjort något speciellt i helgen, städade hela dagen igår tror jag, och idag klev jag upp 07.15 och packade & gjorde mig iordning, sen åkte jag till stan och hoppade på bussen mot edsbyn, där hade vi dm match mot just Edsbyn och det gick bättre än vad jag förväntat, dom är ett lag som spelar divisionen över oss, men efter full tid så stod det 1-1, dock förlorade vi på straffar och det var såklart jobbigt, men nu har det lagt sig :)

Jag har också redan lagt mig, är så jävulskt trött och har ont överallt.
Imorgon har jag 1 lektion, sen ska jag plugga lite med Sanna, hälsa på farmor&farfar och sen luncha med julia! Och sen är de träningsdags igen!

Nu ska jag se på tv och antagligen så somnar jag typ nu. Godnatt!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards