LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

finns dt ngt som heter föralltid?

Av Evelina - 28 april 2010 18:52

fyfan, jag orkar inte med dthär :o

jag kämpar och kämpar med kommer aldrig nå högre upp,

jag sjunker mer och mer,

sen den dagen ni lämnade mig,

1/8-09. dagen vi skiljdes åt,

dagen jag aldrig vela skulle komma,

precis efter att jag kommit hem från norge,

förlorade jag min storasyster och en sjukt bra vän,

jag står inte ut utan dig,

jag behöver dig för att verkligen kunna stå RAKT i ryggen och kunna visa hur stark jag är,

jag kan inte visa dt, jag behöver dig.

Jag försöker vara stark, varje gång då jag faller mot hårt mark,

vi lever ju bara en gång,

men jag kan inte hålla huvudet högt och stå för vem jag är längre.

Dt är ingen dröm jag lever i längre, dt är verklighet!

Tidenj ag delade med dig, storasyster. Dt varen dröm, den dröm jag alltid ha velat uppleva,

vänner kommer och vänner går, men dt är bara äkta vänskap som består.

Jag trodde vi var på riktigt?

men jag sumpade den första och sista chansen jag fick.

jag skötte mig inte och får helt enkelt skylla mig själv,

men jag vill ALDRIG förstå hur mycket jag behöver dig.

Jah visste redan första gången att du är en sann vänn,

en sån jag behöver för att kunna stå rakt i ryggen och hålla huvudet högt,

en sån som jag behöver för att kunna tro på dina ord.

Dt var bara dina ord ajg trodde på,

om dus a att jag var stark, så kände jag mig stark,

när du sa att du var stolt över mig, så kände jag mig duktig,

men nu när du knappt pratar med mig känner jag mig så värdelös.

Med dig kändes dt som om mina fel och brister kunde förändrats.

vet fan inte vart jag ska ta vägen alltså,

jag vill ara springa och gömma mig, och aldrig mer visa mig igen,

jag älskade dig så otroligt mycket,

men nu finns vi inte mer:'(

  Jag har haft dt på mig i 9 månader & åtta dagar, & tar aldrig av dt!

föralltid..  

 
 
Linda

Linda

2 maj 2010 11:53

Hej allt bra?:)
halsbandet från din kille eller?:)

http://Lindismalmis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards