LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Evelina - 24 juni 2014 11:55

Det är 23 grader ute och jag sitter i bilen och väntar på pappa, vilket skämt!
Vill ligga hemma och sola, trots att det blåser kalla vindar!

Har varit på körskolan och bokat in riskettan..

Ikväll ska jag iallafall åka till farmor och farfar! Skönt!

Av Evelina - 24 juni 2014 01:43

Dagens låt: ingen alls faktiskt, konstigt nog!

Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: inget

Dagens klädsel: mjukiskläder bara
Dagens roliga händelse: fick veta att jag fått ett till kusinbarn!
Dagens planer: sova antar jag
Dagens vill ha: inget alls faktiskt
Dagens saknad: Melissa, Sabina och min fina ängel, Simon.
Dagens drog: inget alls
Dagens tråkigaste: spydde

Dagens finaste: julia
Dagens måste: sova
Dagens dricka: cola, mjölk och vatten
Dagens köp: cola och glass
Dagens mat: en choritzo
Dagens kärlek: ingen, tack och lov.
Dagens mående: helt okej!
Dagens skratt: när jag och pappa tittade på en video där en kille skriker åt en väckarklocka!!
Dagens tanke: Vill till gbg!
Dagens irritationsobjekt: En tjej som jag inte tänker nämna namnet på
Dagens smycke: armband bara
Dagens just nu: bloggen och tittar på nått på mtv
Dagens önskan: att jag fick åka till gbg imorgon typ.

Dagens längtan: längtar inte till något speciellt, men till den 15 augusti.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards