LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Evelina - 29 juni 2014 09:58

Det är slutet av juni och det är fortfarande bara 12 grader om dagarna typ..

så jävla tråkigt väder, man skulle dragit utomlands nu så man får lite värme och lite bränna...

Iallafall så har jag inte gjort så jävla mycket i helgen.

I fredags var jag och tog blodprov och sen åkte jag och kusin till bricka på loppis, köpte 7 tavlor till Linn och hennes bebis! supersöta är dom!

Sen skjutsade dom hem mig och då la jag mig och sov, som vanligt, sen vet jag inte vad jag gjorde mer den dagen, jag och pappa kollade iallafall på harry potter på kvällen.

Igår så fortsatte vi att kolla på harry potter på morgonen, sen vet jag inte vad jag gjorde, städade lite på rummet, och sen kom charlie och erika hem från stockholm, så när dom kom så åkte jag och erika in till stan och köpte pizza på amandas, sen åkte vi hem igen och kollade på en superspännande match mellan brasilien - chile! TACK OCH LOV så vann brasilien på straffar!


Efter den matchen så gick jag, charlie och erika ut och spelade volleyboll i typ 30 minuter, och sen spelade vi tvspel i nån timme,

och efter det så startade vi harry potter 2, men jag orkade bara kolla i typ 30 minuter sen gick jag och la mig. superskönt!


Idag ska jag packa lite inför happisresan och sen ska jag in till stan och möta upp Linn så hon kan få sina tavlor :)

   

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards