LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Du blev inte ens ett halvt år lilla hjärtat, vila i frid lilla flicka!

Av Evelina - 17 juli 2010 23:14

Jag saknar dig redan hjärtat, att någonting sånt här kan hända,

Det var ju bara 1 vecka & 2 dagar sedan jag träffade dig sist, för den sista dagen,

Lilla Stella.

Du blev 2 månader, TVÅ månader, och nu är du borta, jag har gråtit hela kvällen, jag kan inte förstå att detta har hänt, Det gör så jävla ont.

Varför DU? och varför nu!?

det gick så fort,trodde fan aldrig de skulle hända, inte dig.

guds vackraste ängel!

det sägs attgud tar tillbaka dom som är vackrast, och han tog dig

:(

Jag som hade stora planer inför när du blev äldre, jag skulle ta med dig på så mycket, jag undrar hur svea reagerade..

sov gott min lilla Stella.

jag älskar dig!

 
 
Ingen bild

aabsolutsimphonijaandme

17 juli 2010 23:33

oj oj stackarn ...

R.I.P


Finns om det skulle behövas :)

 
Ingen bild

en anonym tjej:)

18 juli 2010 01:27

aså jag känner inte dej
men guud vad hemskt:(
stackarn 2 månader :(
jag blev alldells tårögd av att läsa det där:(

 
coz

coz

18 juli 2010 08:31

DU VET ATT DE FINASTE OCH GODASTE FÅR KOMMA FÖRST TILL HIMLEN.
HON VAR FÖR BRA FÖR DENNA JORD.
OCH HON HAR DET BRA NU...
HEJ!
COZ

http://coz-art.bloggplatsen.se

 
chrissie

chrissie

18 juli 2010 10:36

jag beklagar sorgen, fattar inte hur Gud funkar, han låter dom som ej kan ta hand om sina barn få behålla barnen, sen har jag läst lite om ditt liv, påminner lite om när jag själv var 13-17 år, jag hade hemska tankar såpass länge.. hoppas allt löser sig för dig, du verkar vara en stark tjej som vet vad hon vill, du är väldigt söt med .. kram Chrissie

http://ungmammaarton.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards