LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

2 veckor har gått sen jag fick beskedet att du inte är vid liv längre :'(

Av Evelina - 31 juli 2010 17:09

Skulle göra vad som helst, ge mitt liv till himlen, för att få se dig le igen. du var så vacker när du låg där i din säng, du grät och du skrattade, du log och jag hoppades på att få träffa dig igen, trodde aldrig detta skulle ske, men nu har jag fått inse vad som hänt, och mina tårar faller som blod.. Jag tänker alltid på din mamma,pappa & storasyster, hur dom mår.

Du blev först sänd hit till jorden, till oss, du blev en underbar liten flicka, men gud ångrade sig, kanske var du för bra för oss?

jag hoppas iallafall, mitt lilla hjärta, att du har det bra där du nu är, i himlen på jorden, jag vill bara att du tror på dom orden, allt kommer ordna sig, men det tar sin tid, vi sörjer, vi gråter, och hoppas att du kommer åter.

Det är en olidlig smärta vi bär på oss.. Jag hoppas varje dag på att du kmr och hälsar på, jag saknar dig så mkt, snälla kom tillbaks.

En sådan lycklig saga som slutar så olyckligt, 2 månader av livet, du hann inte se mer, hann inte öppna ögonen och se vad jag ville ge dig. Jag hade ett hopp om att lära dig så mkt, men hopp dom försvinner men tårar fortsätter och rinner. Vi saknar dig somfan, kan inte fatta att du är borta. Varje steg jag tar, och varje ord jag säger hoppas jag att du finns kvar, men inte att du ser mig hur jag lider.. Jag vill att du ska må bra, kunna skratta och va' glad..

Men drömmar dom krossas, vissa saker är på låtsas..

Men jag ger aldrig upp, jag  ska kämpa för dig, jag ska visa världen vad du betytt för mig. Men vänta på mig, jag kommer om ettag, du sprang för fort fram, du får vänta där vid porten. Men det är svårt attfå tillbaka någonting som man har förlorat,

Och det är svårt att säga adjö, min ängel.
Svårt att se dig gråta, mitt hjärta.

Du fällde ut dina vingar för tidigt.

Vi alla saknar dig.

hoppas du har det bra, Stella.

 

 
 
fakta

fakta

31 juli 2010 22:34

Jättehemskt. Verkligen. Vad hade ni för relation? Jag kan inte ens föreställa mig hur föräldrarna känner nu? Jag VILL inte föreställa mig! Att förlora sitt barn måste vara det absolut värsta som kan drabba en människa. Då jag inte tror på någon gud vill jag inte sitta här och låtsas önska att hon är i himlen. Nej, jag tror hon är på något mycket roligare ställe än där. Ett bra ställe där hon känner sig trygg och har anhöriga runt sig som tar hand om henne. Det stället kommer alla människor till när de dör och där råder ingen ondska. Där finns ingen översittare vid namn Gud med makt över alla och som alla måste lyda för att slippa bli straffade. Hon är väl omhändertagen och mår fint och jag hoppas hennes föräldrars tillvaro ljusnar här i helvetet, dvs vår orättvisa värld.
Ha det bäst.

http://faktamannen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards