LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under april 2011

Av Evelina - 15 april 2011 19:16

Jag måste göra det,
Det krävs bara en rörelse,
Vafan har jag o leva för?
Jag måste bara göra det.


Av Evelina - 14 april 2011 07:54

jag vill inte till skolan,

för jag måste verka glad,

jag vill inte gå runt & vara ledsen, för det blir för mkt frågor,

men det är så jävla mkt som snurrar runt i mitt huvud nu och jag vet fan inte hur man är glad.


hela natten låg jag & grät när jag fick veta vad du gjort..

Av Evelina - 13 april 2011 23:20

om du bara lämnade mig i all hast?

du vet att jag älskar dig!

Av Evelina - 13 april 2011 23:19

.. som fick MVG på so provet.



nu ska jag dra,

:'(


Av Evelina - 12 april 2011 22:34

och det var förjävla skönt,

dendär tjejen, som jag trodde var borta, vi som inte pratar längre,

jag trodde hon glömt mig,

hon pratar verkligen med mig, hon bryr sig verkligen, och gud vad vi pratar om allt..

jag älskar dig vännen.


 


NU måste jag plugga, har Spanskaprov & SO prov imorgon.

IG IG IG IG IG, fail.

Av Evelina - 11 april 2011 15:47

förlåt, jag älskar dig.

Av Evelina - 9 april 2011 23:09


Ser du gumman, ser du hur mina tårar faller för dig än?


ser du hur jag lider? hur jag saknar dig? hur ont det gör?


hör du mig när jag ber att du ska komma tillbaka?


Vi ses där uppe i himlen, vi ses där igen.


Det enda som finns grav är minnena utav dig.


Utan dig är jag inte hel, det är en sån stor del av mig som fattas,


Ingenting är som vanligt utan dig vännen,


den 16 Juli-10, vad var det som hände?


varför lämnade du oss?


om 1 månad & 2 dagar skulle du fylla ETT år.


den dagen kommer aldrig då du fyller 1 år, för du finns inte här.


förstår du ens hur ont det gör? att se din mamma& pappa såhär,


att din syster förstår allt mer & mer, hon är inte så gammal nu,


hon tog det inte lika hårt, men hon kommer få riktigt ont när hon blir äldre, och vet att hon har en lillasyster som inte existerar längre,


Det skulle vara din tur att bli storasyster nu gumman,


du ska få ett till syskon, bara det att ni inte träffas före döden.


jag vill inte minnas dagen när jag fick veta vad som hänt,


men kan ändå inte glömma det.


jag ville aldrig förlora dig, inte då, inte någonsin.


jag sitter & gråter, jag orkar inte mer.


skolan går dåligt, jag lämnar allt jag har, för jag tänker bara på dig,


Jag kan inte andas, får ingen luft.


Du spred glädje, i varje rörelse, varje andetag.


Nu är allt svart, det ända som lyser är du, den där stjärnan högst upp på himlen, den vackraste stjärnan som lyser starkast.


Jag skriver & skriver, men får inte fram ett ord.


jag vill inte kämpa mer, ska vi byta plats?


om jag kunde skulle jag ge dig hela mitt liv, för jag har levt klart nu.


jag älskar dig vännen. Sov gott, vi ses på andra sidan.


När jag dör, vill du vara den finaste rosen på min kista?


jag kommer aldrig låta dig vissna.

  

11/5-10 - 16/7-10

VILA I FRID.

 

Av Evelina - 9 april 2011 07:19

nu äre dags att göra sig iordning, sen sticker jag till ljusdal & vidare till Falun,

är jätte nervös.  

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards