LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Evelina - 25 juli 2011 16:15

Vi har haft riktig kontakt sen i Mars,

Du har alltid varit den jag viljat till när det varit något, den jag alltid sökt mig till, den jag alltid pratat om.

Jag har aldrig varit så stolt över att få älska en person så mycket.

du har alltid stöttat mig och hjälp mig,

förlåt att det blev såhär. jag ville inte ha det så. Jag har blivit så svag då vi tappat kontakten,

då vi inte riktigt vetat vart vi haft varandra,

jag har brytit ihop när jag sett att du varit ledsen.

I Junsele, när jag bara satte mig ner på marken, började gråta, så satte du dig bredvid mig, kramade om mig, fick mig att känna mig speciell. jag kände din värme, din trygghet.

du har förändrat mig, du har gjort mig stark,

och jag kan inte förklara med ord hur mycket du påverkat mitt liv och hjälpt mig upp när jag fallit.


Det är du och jag, det är så det ska va, vi är skrivna bland stjärnorna.

Du är mitt ljus i mörkret, den som leder mig till det bra.

kan inte tacka dig tillräckligt för det du gjort för mig, mendu vet att vad som än händer så finns jag här, ett samtal bort, min dörr står alltid öppen för dig.

i love you mote than ever.


A <3 E

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards