LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

I'll find someone like you.

Av Evelina - 14 januari 2012 19:25

godkväll på er :)


Sitter just precis nu i mitt ISKALLA nystädade rum.

helt otroligt att man kan röra sig fritt i rummet utan att kliva på massa saker som ligger på golvet,

- smink här, träningsväskor där, papper lite här och var-

känns åthelvetes skönt ska jag säga :)

ja och som ni kanske redan förstått så har min lördag bestått av städning.

har varit skönt att vara hemma och hjälp till.

Ska snart föra över bilder från min kära iphone till datorn och berätta för er om gårdagen.

men innan det ska jag berätta lite om hur första veckan har varit i skolan och sen efter skolan.


Måndag - längsta dagen på veckan, mellan 08.20-15.50 Fungerade skapligt bra, nackdelen är nog att ha så sjukt många lektioner med åttorna. det suger. men ja, iallafall så fick vi en historiauppsats att skriva, om tiden innan första världkriget, var inte det lättaste men jag försökte. sen hade vi 80 minuters spanska lektion, och den gick väl lite sämre än förväntat, att dom ska börja med att ge oss massa uppgifter, jag förstår inte!

iallafall så fick vi sluta 10 minuter tidigare, WOW BIG DEAL..? nä. var iallafall skönt att komma hem, konstigt nog så somnade jag inte:o?

Gick iallafall till fritidsgårn vid 18.30 och spenderade kvällen där med annie :)

Sen gick jag hem, dushade och la mig och kollade på film :)


TISDAG: tisdagen var en bra dag den veckan, mins dock inte vad vi hade för lektioner på morgonen men jag vet iallafall att efter lunchen så hade vi syslöjd, sen du vart bildlektionen inställd och idrotten framflyttad, så vi slutade över en timme tidigare. sjukt skönt var det! När jag kom hem från skolan var jag hängig, ont i kroppen och halsen, på kvällen hade jag feber. så de va bara till att sova.


ONSDAG: hade fortfarande feber så jag fick inte gå till skolan, rätt synd endå eftersom det suger att ligga hemma i sängen och ha ont. så ja, de va min dag de..


TORSDAG: så trotsade jag min feber och gick till skolan ändå. Och så smart som jag är så är jag med på idrotten när jag hade feber. typiskt att jag aldrig kan lyssna på vad andra säger när de gäller att träna.

vi slutade iallafall 13.15 på torsdagen, så när jag kom hem vet jag inte ens vad jag gjorde, de va så längesen, men jag sov säkert och åt mat och gjorde nått annat.


FREDAG: var jag inte i skolan, var och kollade på ett gymnasium i LJUSDAL. ni får snart läsa hur det var och vad jag kollade på för linje.


ska försöka blogga mer om dagarna om jag hinner, men inget jag lovar :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards