LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

i'd cross the desert to be where you are

Av Evelina - 18 januari 2012 16:40

A million miles wouldn't seem that far..


Sitter hemma och pluggar lite spanska och engelska..

går ju inte direkt bra men jag lär mig väl lite iallafall.

veckan fram till idag har varit åt helvete, men jag har försökt och försöker vara glad.

tack å lov tror folk på mig. sköönt.


snart ska jag packa mina träningskläder och gå på gårn för att sedan bege mig till träning klockan 21.

skönt att träna så man får bort alla tankar.

har sagt åt pappa att köra ett stenhårt pass för mig i målet idag.

så hoppas han har letat fram något jobbigt.

inte varje dag man hoppas på det, men idag hoppas jag på de.

imorgon går vi kort dag, till 13.15

de är fett skönt, enda bra lektionen imorgon är idrott.

men den varar inte så länge..

men sen har vi engelska, spanska och matteläxa.

ja.

på fredag ska jag träna med Hög, lördag ska jag träna med Ljusdal,

och Söndag ska jag träna med Hälsingelaget f95 och sen med Hög.

älskar att komma igång med träningen igen!

de behövs.

nu ska jag sluta skriva så tråkiga saker,

ni får lite många bilder nu istället :)


VÄRLDENS BÄSTA DJUR.

                                             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards