LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Evelina - 2 mars 2012 22:35

vet inte om jag ska skratta eller gråta, fick hem ett brev idag...

från ortopedmottagningen, dags för ett besök igen..

visste direkt att jag ska få ännu en spruta i knät, den värsta smärtan jag upplevt i knät någonsin, så SJUKT JÄVLA FITTONT!

inte självaste sticket då, men när dom sprutar in cortison & bedövning i knät så känns de som hela knät krymper och alla muskler spänner ihop sig..

finns fler nackdelar än fördelar med dendär sprutan, bara det att nackdelarna inte varar lika länge som fördelen, men fördelen är inte säker..

- Fördelen är att inflammationen kanske försvinner och jag slipper ha ont mer ( i längden)

 

nackdel ETT - jag är livrädd för sprutor och gråter när jag ser dom.

nackdel TVÅ - det drar somsagt ihop sig runt knäskålen så man vill döö.

nackdel TRE - det gör 5 x så ont några timmar efter sprutan.

nackdel FYRA - det blir stelt och svårt att röra, + svullet.

nackdel FEM - ingen träning på över 1 vecka..

nackdel SEX - måste äta smärtstillande tabletter. - onödigt med tabletter men skönt att dämpa smärtan.

 

 

 

ja där hade ni det.. så ska träna ihjäl mig den här veckan så har jag tränat lite inför ''vilaveckan'' också..

de värsta är att när man inte KAN eller FÅR träna, då VILL man träna!

men nu ska jag snart sova,

upp klockan 7 imorgon bitti, träning 08.30 NICE.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards