LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Evelina - 30 mars 2012 22:39

men i måndags tränade jag min sista träning med Ljusdals IF,

har numera gått över till teamhudik för vidare utveckling & att jag tror de blir enklare& mindre stressigt när gymnasiet börjar.


så i månsdags så gav jag mig iväg till ljusdal, tränade min absolut sista träning där på ett tag, tung i kroppen och tårfyllda ögon när jag skulle bege mig därifrån,

efter att jag sagt hejdå till mina underbara tjejer och samtidigt insåg ännu mer vilka toppenbrudar jag spelat med, då de önskade mig stort lycka till kände jag mig så otroligt dum.

men de måste man vara för att lära sig något, och jag var så välkommen tillbaka om jag ville sa dom, och de är jag tacksam över,


men sanningen är tung men jag måste säga det att det är en riktigt stor skillnad på träningskvalité och lagsammanhållningen. sen om de är posetivt eller negativt, ja de märks väl.

men hoppas jag kommer trivas i teamhudik för de är klart de är tufft till en början,

men sen har jag ju 2 st till gamla ljusdalsspelare som gått över till th så lite hemma känner man sig ju.


men ljusdal kommer ändå alltid laget jag kände mig stolt att tillhöra.


Just like that I'm crawling back to you,

Just like you said I  would,

I swallowed my pride,
Now I'm crawling back to you.


   


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards