LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Evelina - 1 april 2012 21:02

men hur vet man att de inte är f*ittan som luktar fisk?

 

är urusel på att blogga, men de är ganska skönt deå.

igår var jag iallafall med linn, vi stack ner på stan ett tag, sedan gick vi vidare till donken som vanligt och efter det hann vi även in på dollar och köpa våra klassiker.

flummade lite igår, kollade på film, sen la vi oss vid tolv, jag var så jävla trött igår så jag var lite tråkig mot linn och orkade inte göra något.


idag vaknade jag 08.40, låg vaken helt ensam tills linn vaknade vid 09.50

över en timme, haha.

efter hon hade vaknat så låg vi i sängen och läste lite bloggar, snackade lite åså, sedan tog vi ett enkelt beslut och dra oss mot donken och åt bacon cheese  till frukost.

vi satt på donken ett tag efter vi hade ätit upp,

sen gick vi hem till linn igen och gjorde..?

ja ingenting nästan,

kollade på nå videor åså :)

sen kom mamma vid 14 så åkte jag hem, gjorde nått, alla andra beställde pizza,

sen satte jag mig och skulle fixa en svenska uppgift sopm ska va klart imorgon,

men datorn fick utbrott på mig så jag måste radera massa eller nått.

men morbror hjälpte mig <3

medan datorn rensade sig själv så kollade vi på tv, sedan funkade de igen så då har jag gjort klart den uppgiften, sen har jag även ätit fruksallad som förövrigt blev min middag..

men nu har jag badat, haft ansiktsmask och ska faktiskt snart lägga mig och kolla på film för jag är så jävla förbannad.

hejdå!



Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards