LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Evelina - 4 april 2012 16:31

Hej,Idag var de en ganska skön dag i skolan, jobbig men de hade jag räknat med.Började morgonen med att laga godaste fiskrätten som någonsin skapats på våran skola,Efter de så väntades lite no, då labba vi lite med nå ägg, haha:) de gick bra, vi är bra!:)Sen var de lunch, någon påskbuffe? Tyckte inte alls de va nå gott så jag hade ätit på hemkunskapen som tur va:)Efter de så hade vi mentorstid och sedan två matte lektioner.Idag hann jag äntligen vila lite efter skolan, nyss ätit en macka till middag och ska snart åka iväg på träning,Men innan träningen så är de fotografering med laget<3Är faktiskt jätte nöjd över mitt beslut, men de är trots lyckan i hudik jobbigt att inte vara med Ljusdal.Nu ska jag packa lite, förlåt att de vart ett tråkigt inlägg men.. Ja.Att jag inte var värd något var orden som jag fick..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards