LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Evelina - 10 april 2012 15:14

Hellådär, har varit tråkig på att blogga nu..

men i torsdags i skolan, sista dagen innan lovet så spelade vi fotbollsmatch mot lärarn och vi vann, wihoo.

hela dagen jobbade jag So och blev finally klar med SO uppgiften, 5 A4 sidorom Andra värlskriget.

Sedan tror jag att min morbror kom? eller om de va på fredagen, han lagade iallafall jätte god mat och sen myste vi bara hela helgen.

Varit ute och sprungit 2 gånger, en på lördagen o en på söndagen tror jag de blev :)


idag har jag äntligen träning igen, ska snart iväg och hämta amanda på moppen så vi sedan kan åka till stan.

direkt efter jag har duschat åså efter träningen så beger jag & mamma oss påengång till mormor&morfar<3 behövs verkligen nu!


slänger kanske in nå inlägg där om jag inte har nå bättre för mig,

hörs hej! :)

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards