LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Evelina - 9 juli 2012 23:48

Dagens låt: Sinead O'Connor – Nothing Compares 2 U (spotify)

Dagens frisyr: uppsatt i knut

Dagens smink: inget

Dagens klädsel: mjukiskläder

Dagens roliga händelse:morbror när vi badade

Dagens planer: sova som vanligt

Dagens vill ha: nyttigare liv.

Dagens saknad: alla :'(

Dagens drog: inget faktiskt

Dagens tråkigaste: alla jobbiga känslor

Dagens finaste: angelica

Dagens måste: sova, helst nyss  

Dagens dricka: festis & mjölk 

Dagens köp: glass

Dagens mat: nån gratäng med kassler&ris

Dagens kärlek: ingen

Dagens mående: inte så bra

Dagens skratt: var väl nått 

Dagens tanke: 'kom tillbaka<3'

Dagens irritationsobjekt: dendär idioten

Dagens smycke: vanliga halsbandet

Dagens just nu: bloggen, musik & facebook

Dagens önskan: att alla mina änglar i himlen kommer tillbaka en dag och stannar hos mig föralltid!

Dagens längtan: till imorgon.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards