LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Evelina - 22 juli 2012 23:30

Hallådär!
Idag har de varit en riktigt slapp dag, låg i sängen till halva ett innan jag klev upp och satte mig ute, sen vart jag trött igen och la mig på soffan.
Iallafall så kom morbror någon gång så vi spelade lite tvspel och gick ut & gick 2 km, sen åt vi våfflor till middag..?hatar att jag får sån kramp i magen av de..
Iallafall så vid 20 åkte vi ner och grillade korv igen, åkte hem vid 22 och sen har vi bara varit hemma,
Har precis lagt mig i min nybäddade säng, ska sova nu, godnatt.

Av Evelina - 22 juli 2012 00:18

Dagens låt: inte lyssnat på musik idag faktiskt.
Dagens frisyr: uppsatt i knut,
Dagens smink: ingen
Dagens klädsel: jeans shorts & tröja
Dagens roliga händelse: inget idag
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: träning
Dagens saknad: ANGELICA!!
Dagens drog: solen
Dagens tråkigaste: att de blåser så mycket
Dagens finaste: Angelica<3
Dagens måste: sova
Dagens dricka: drickyoghurt & lättdryck.
Dagens köp: glass
Dagens mat: potatis
Dagens kärlek: ingen
Dagens mående: sådär
Dagens skratt: inget
Dagens tanke: tränatränaträna
Dagens irritationsobjekt: mitt knähelvete
Dagens smycke: vanliga halsbandet
Dagens just nu: bloggen, & tv
Dagens önskan: att de blir finväder imorgon!
Dagens längtan: tisdag!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards