LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Evelina - 19 juli 2012 22:55

Sitter som varje kväll nu, nere vid vattnet och eldar, har grillat korv och fiskat,
Imorgon ska vi iväg till ankarmon för lite plask plask,
Men först ikväll ska jag & morbror spela tvspel efter att ha laddat upp med monster.

+26

Av Evelina - 19 juli 2012 17:19

Haft omkring 26 grader här hela dagen,
Var i stan med morbror först och handlade lite, sen åkte vi och badade på ingan sen åkte vi hem, så lagade jag mat & nu har vi nyss ätit!
Senare ikväll ska vi ner och grilla igen!

Av Evelina - 19 juli 2012 01:43

Dagens låt: http://open.spotify.com/track/2Sl83ewoJgUBQCb3dvSTma

Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: shorts & linne
Dagens roliga händelse: nått var de väl
Dagens planer: Soca som bara den!
Dagens vill ha: träning
Dagens saknad: s<3
Dagens drog: inget
Dagens tråkigaste: hon.
Dagens finaste: vädret!!!!!
Dagens måste: SOVA!!
Dagens dricka: nå dricka
Dagens köp: mat och sånt
Dagens mat: pastasallad
Dagens kärlek: ingen
Dagens mående: hyffsat
Dagens skratt: nått
Dagens tanke: sooola
Dagens irritationsobjekt: ****
Dagens smycke: vanliga halsbandet
Dagens just nu: bloggen & tv
Dagens önskan: att allt blev som vanligt!
Dagens längtan: sömn

Av Evelina - 19 juli 2012 01:33

Efter att ha suttit vid elden & vattnet i 5 timmar så valde vi att dra oss hemåt med 9 fiskar, ett glatt humör men ändå väldigt trötta,
Har faktiskt gått och lagt mig redan så ska försöka sova nu, hoppas verkligen på att vakna till fint väder sen:)
Har faktiskt blivit bättre på att blogga, eller hur? Kul:)
Försökte även ladda upp en bild på solnedgången i förra inlägget men just den bilden kom inte med. Såklart..
Så jag slänger in den nu:)

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards