LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Evelina - 3 februari 2013 13:16

Nu sitter jag här som vanligt, skulle egentligen ha tränat idag men är alledeles för förkyld,

skulle egentligen ha gått med Sanna på hockeyn om jag inte skulle träna men nä, huvudet tillåter mig inte.


Vakade iallafall 3 inatt och höll på att avlida, klev upp, tog lite att dricka, sen somnade jag igen,

vaknade vid 9 imorse och va halvdöd igen, hostade så jag köjdes (?) haha.

ja men iallafall så låg jag i sängen till 11, sen klev jag upp, åt lite, sen satte jag mig vid datorn och pluggade och har gjort det sen dess.

kan typ 50 / 70 glosor, inte så bra.. men de är drf man tränar..


men nu orkade jag itne riktigt göra mera så jag ska ta och baka en kladdkaka sen lägga mig i ett hett bad, eftersom en viss person tog all jävla varmvatten igår så jag fick duscha i ljummet vatten.


ja men vi hörs väl mer under dagen antar jag ;)

1 av testerna kan jag helt.. det andra går sämre...  


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards