LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Evelina - 6 februari 2013 22:18

Sitter i sängen och läser boken ''tills skulderbladen blivit vingar'' av Sofia Rapp Johansson från Hudiksvall.

fotbollsmatchen var så fruktansvärt dålig så i halvlek gick jag och bada sen satte jag mig här och läser.

är så himla trött så funderar på att läsa en liten stund bara och sova sen, ja så får de nog bli.

nu är jag jävligt less på omvärlden, hej.


     



Av Evelina - 6 februari 2013 17:28

Tänkte precis skriva att det var torsdag idag men kom på mig själv, onsdag är det såklart, och ikväll kommer jag sitta klistrad framför tv'n, Sverige - Argentina!! dock bara en träningsmatch, men zlatan är ju med!!

Just nu sitter jag i sängen och tittar på tv, finns tyvärr inget bra att se på men men.


Idag så hade jag först resurs, sen samhälle (HATAR), där håller vi på med samhällsvetenskapliga arbetssätt typ, så idag skulle vi gå och observera folk? skit jävla as värdelöst och tråkigt.

sen hade vi matte igen, sen slutade jag vid 11.45, men jag satt kvar till 12.30 för jag satt och pluggade lite spanskaläxa.

sen kom pappa och hämtade mig, vi åkte och handlade sen åkte vi hem, sen la jag mig i 2 timmar, drömde nått otroligt.. önskar det var sant! men de är hemligt ;)

sen klev jag upp och la mig i soffan istället, haha, sen hjälpte jag mamma med maten, sen åt vi för en timme sen ungefär, sen hamnade jag här, väntar bara på att fotbollen ska dra igång snart.

imorgon händer nog inget speciellt, slutar vid 14.40 eller nått sånt, då åker jag väl hem, sen åker jag iväg och kollar på träningen eftersom jag fortfarande är sjuk..


sen är det fredag och då går jag i skolan sen åker jag till storebror, kommer hem på måndag morgon vid 6 tiden..

ja men nu har jag inte så mycket mer att säga förutom att jag vill bli ljushårig igen!!

     

förresten snöade det åt helvete idag åh. kul som satan.





Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards