LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Evelina - 10 september 2013 23:45

Ja nu har ni fått jävligt många listor som jag fyllt i, 

nu är det faktiskt dags att lägga sig och titta på film för jag skiter i åh plugga!


godnatt på er!   

Av Evelina - 10 september 2013 23:40

Gör allt för att inte behöva gå och lägga mig...


1. Hur många är det i din klass? 19 st
2. Känner du några som röker? ja
3. Hur många är ni i eran familj? 4
4. Känner du någon som knarkar? ja


OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän? ja
2. Hur många vänner har du? tillräckligt 
3. Vilket kön är oftast snällast? båda
4. Hur ser dina bästa vänner ut? långt hår, och världens finaste!
5. Vem är din bästa vän utav det motsatta könet? oj, jadu.


MUSIK
1. Vad är musik? det bästa som finns
2. Vad lyssnar du på? mest lugn musik
3. Vad är dålig musik? hårdrock typ
4. Har du något favoritband? nja


TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös? ibland
2. Har du någon gång försökt begå självmord? ja det har jag
3. Känner du någon som begått självmord? ja tyvärr
4. Känner du någon som tänkt begå självmord? ja
5. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? ja
6. Har du någon gång prövat alkohol? ja
7. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? ja 
8. Är det någon som har sålt alkohol till dig? ja


OM KÄRLEK
1. Är du kär? ja
2. Vad tycker du om kärlek? underbart eller förjävligt
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? ja
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? 2 år
5. Är du homosexuell? nej
6. Tänker du gifta dig när du blir stor?  ja
8. Tror du på kärleken? ja

Av Evelina - 10 september 2013 23:32

VEM
Vem är i rummet med dig? -ingen
Vem fick du senast sms av? - Julia
Vem tänker du på nu? -oskar..
Pratade du senast i telefon med? -morbror
Vems hus var du senast i? - mitt
Sa du senast jag älskar dig till? - minns inte
Vem önskar du var med dig nu? - oskar..
Vem är din favoritsläkting? - morbror, melissa
Vem i din skola går dig mest på nerverna? - Jesper!!!


VAR
Var går du i skolan? hudiksvall
Var är din telefon? framför mig
Var är din mamma? på jobbet
Var sover du? i sängen
Var handlar du mest? på ica
Var fick du tag i tröjan du har på dig? av fotbollsskolan 
Vart åkte du senast bil? hem
Var i ditt rum är du? i hörnet vid datorn


VAD
Vad åt du senast? glass
Vad drack du senast?  saft
Vad är det för färg på dina byxor? blå/gula 
Var är den närmaste saken som är blå? på min kropp
Vad gillar du mest med skolan? att träffa folk
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? svart
Vilken film såg du senast? cast away
Vad hör du just nu? musik


HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter?  haha ja de har jag.
Sovit i en annan säng? ja
Hånglat på en bio?
Hånglat i skogen? mycket möjligt
Tyckt att din kusin är het? nej
Sovit naken? ja
Kört över hastighetsgränsen? ja
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? ja 
Fått hicka? ja
Dumpat någon? ja 
Stulit pengar från en kompis? nej
Hoppat i en bil med folk du just träffat? nej 
Varit i slagsmål? nej
Smugit ur ditt hus? ja
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja
Hånglat med en främling? tror inte de
Älskar eller saknar någon nu? ja

Av Evelina - 10 september 2013 23:25

Stava ditt namn: Evelina
Har du ont någonstans just nu? : ja
Är du singel? : ja
Vad är ditt favoritnummer? : 1, 13
Favoritfärg/färger?: svart
Hatade färg/färger?: orange
Är du nöjd med ditt liv just nu? : helt okej
Vart önskar du att du var nu? hos honom.
Vad borde du göra just nu? : sova
Kan du nå dina fötter med raka ben? : ja
Är du kär i någon?: ja..
Kan du skruva tungan? : nej
Har du någonsin velat bli läkare? : nej
Vad drack du senast? : saft
Vem pratade du senast telefon med? : morbror
Är du glad? : nja
Är du piercad någonstans? Isf vart? : öronen bara
Vad har du för planer för ikväll? : sova
Hatar du folk som ljuger? : ja
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? : beror på
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? : spelar ingen roll
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? : ja
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? - ja
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? : perfekt
Tycker du om ditt liv? : jadå
Vad tycker du mest om i ditt utseende? : ingenting
Förlåter du eller glömmer du? : beror på vad det handlar om
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? : tjejkompisar
Har du någonsin masserat någon? : ja
Vad är du rädd för? : höjder, mördare, småkryp
Har någon försvunnit ur ditt liv? : ja alldeles för många
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? : ja tyvärr
Önskar du att du var en av motsatt kön? :
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? : ja..
När grät du senast? : igår
Saknar du en kille just nu? : ja
Saknar du en tjej just nu ? : ja

Av Evelina - 10 september 2013 23:20

[] Har haft oskyddat sex
[x] Sagt nej till sex
[x] Cyklat utan händer

[x] Känt dig som ett as
[x] Kysst dig själv i en spegel
[x] Viskat i någons öra

[x] Hamnat på sjukhus/akuten
[x] förlorat någon du älskade
[] Dödat någon
[x] Bakat sockerkaka
[x] Velat dö
[x] Lyssnat på samma låt en hel natt
[] Ätit godis istället för att gråta
[x] Skrikit hora/bög till någon
[x] Varit ordlös
[x] Hatat värme
[x] Har skrivit på någons arm
[x] Har dissat någon som ringt på din mobil
[x] Har dissat någon som gillar/gillat dig
[x] Har hatat någon som du egentligen älskar
[x] Har ångrat dig
[x] Varit svartsjuk
[] Älskat i månljus

[x] Har ätit middag med någon du tycker om
[x] Har hatat dina föräldrar
[x] Ätit jättemycket och sedan spytt
[x] Har hatat din kropp och ditt utseende
[x] Har spelat gitarr
[x] Sjunger i duschen

[] Har sett någon dö
[x] Har vibrerat av nervositet
[x] Tagit någon på asset
[] Slängt porslin i väggen
[] Tycker att pengar är viktigare än nåt annat

[x] Gillar inte då folk frågar dig saker
[x] Drömmer ofta mardrömmar
[] Skulle kunna döda för någon
[x] Skulle dö för någon
[x] Har ett smeknamn
[x] Somnat på golvet
[] Hånglat på tunnelbanan
[] Åkt buss genom halva Sverige
[] Kastat dig framför ett fordon

[] Älskar någon som inte vet om det
[x] Skrapat upp knäna
[x] Tuggat på ett grässtrå
[x] Hållit i en orm
[x] Varit så full att du inte kunnat gå
[x] Trott att du varit odödlig
[] Kastat din telefon i vattnet

[x] Vaknat av att du gråter
[x] Har gråtit i någons närvaro
[x] Önskar sig ett liv med en speciell person
[x] Har sprungit en kilometer utan uppehåll
[] Har aldrig ätit fisk
[] Har sett en film mer än tjugo gånger
[] Kysser med öppna ögon

[/] Gillar att städa
[] Har varit Lunarnörd
[/] Kan tre eller fler språk
[] Har bra självförtroende
[] Tror på Jesus

[x] Är ofta negativ
[x] Drömt att du varit död
[] Har aldrig druckit
[] Trivs med din kropp
[x] Är dålig på att säga nej
[x] Har någon gång känt dödslängtan
[x] Avskyr matte
[] Har varit på hultsfredsfestivalen
[x] Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
[x] Hade gosedjur som liten
[x] Har förlorat en nära vän
[] Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar
[x] Ska flytta så snabbt som möjligt
[x] Skriver dikter eller andra texter

[] Är emot abort

[x] Faller nästan alltid för fel personer
[x] Skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
[x] Gillar muskler/kraftiga kroppar
[] Är mest sugen på sex på morgonen
[] Hatar mjölk
[] Har haft tungan i någons öra
[] vet hur det är att tappa andan av någons skönhet

[] Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
[x] Har snusat
[x] Verkligen hatar att gå till tandläkaren
[] Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
[x] Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
[x] Älskar någon


Av Evelina - 10 september 2013 23:13

JAG HAR:
(x) snott den här listan från nån
(x) rökt en cigarett
() rökt en cigarr
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
() fått sparken
(x) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
() blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
() gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
() varit kär i en lärare
(x) skolkat

() legat med en medarbetare
() sett någon dö
() varit kär i en av mina internetkompisar
() varit i Kanada
() varit i Mexiko
() flygit
() spytt i en bar
() sett en del av mig själv brinna
() ätit sushi
(x) åkt snowboard
() crowdsurfat under en konsert
() varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
() haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt utklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
() använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
() varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
() sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
() tagit hand om ett råddjur/get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
() blivit avstängd från skolan
() varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
() ätit ett helt glasspaket på en natt
() dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende
() varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
() varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit kareoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
() förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan uppfylld
() haft sex med en apa
(x) burit pärlor
() hoppat från en bro
() ätit hund/katt-mat
() sagt till en främling att du älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(x) drömt att jag gift mig med någon
(x) limmat fast min hand i något
(x) fastnat med tungan i lycktstolpe
() kysst en fisk
() varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
() byggt en kärra
() pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
() inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
() burit annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(x) spelat kyckling
() blivit puttad i en pool med kläderna på
() blivit tillsagd av en främling att du är het
() brutit ett ben
() fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
() gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) svimmat
() gråtit på tunnelbanan
(x) snattat
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
() gett en uteliggare mer än 50 kronor
(x) spottat på någon jag ogillat
() hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
() varit otrogen
(x) varit svartsjuk
(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

Av Evelina - 10 september 2013 22:56

STEG 1
Namn: Evelina Fredin

 Födelseplats: hudiksvalls BB
Bor: näsviken
Ögonfärg: blå/grön
Hårfärg: blondt
Skostorlek: 38/39
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: högerhänt

STEG 2
Skor som du bar idag: adidas skor

 Dina svagheter: ger mig för lätt

Rädsla: höjder, mördare

 Är idol din smak? : ja
Gillar du skolan? : nej.

 

 STEG 3
Första tanke när du vaknar: åh nej
När somnar du: när jag blir trött & lägger mig.

 Tror du på dig själv? : nej
Kommer du överens med dina föräldrar? : oftast

 

STEG 4
Pepsi eller Cola? : cola
McDonalds eller Burger King? : donken
Adidas eller Nike? : adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea? ingen
Choklad eller vanilj? : choklad


STEG 5
Svär du? : ja

Sjunger du? : ja för mig själv

Duschar du varje dag? : oftast ja!

Vad vill du helst jobba som? : psykolog eller fotograf .

Vad händer till helgen? : träning

Vad vill du helst göra just nu? : festa!

  


STEG 6

Har du under den senaste månaden..

 

Druckit alkohol ? : nej:)
Rökt? : nej
Snusat? : nej!
Shoppat? : aa
Ätit en hel ask müsli? : usch nej!
Ätit sushi? : nej!
Stått på scen? : nej
Skejtat? : nej
Bakat? : nej
Stulit något? : nej

Ljugit? : tyvärr ja.
Rakat dig? : hahah, ja!
Kysst någon? : nej
Kramat någon? : ja
Haft sex? : nej

STEG 7

Har du någonsin..


Däckat eller varit jättefull? : ja
Varit full? : ja
Blivit kallad hora? : ja
Blivit nerslagen? : nä.
Busringt någon?: ja
Gjort något som du ångrade? : ja
Fått IG i nått ämne eller på något prov? : ja
Kastat en sten på nån ruta? : nä

STEG 8
Vad ska du göra i sommar? : alldeles för långt fram för att veta

Vad ska du göra i vinter? : ta tag i mitt liv

När tar du studenten? : typ 2015 eller nått sånt.
Vad gör du efter gymnasiet? : pluggar vidare

Av Evelina - 10 september 2013 22:44

skrev ju i förra inlägget att jag skulle skärpa mig, så får väl göra det då..

vad har jag gjort idag?

ja, vaknade kl 06.45 och skulle kliva upp, 

såg att jag hade fått mail från min lärare, och han var sjuk så då fick jag sova i 4 timmar till,

började 12.30 istället för 09.55, riktigt skönt,

kom till skolan, hade svenska & matte, sen slutade jag, då åkte jag till sjukgymnasten, pratade lite där, åkte hem och gjorde mat,

åt gjorde jag åh.

sen har jag fixat lite på rummet och pluggat som ett jävla as. 

fattar inte ett skit av spanskahelvete.

men jag har gjort så gott jag kan och det är ju bara ett läxförhör så ;)

   Har skolfotografering imorgon åh, wiho... 

inte det bästa som finns men de är väl bara åh vara med så är de klart sen.


nu ska jag läsa på spanskan lite mer, läsa lite ur svenskaboken och sen sova.


får fixa bilderna imorgon för det går inte ladda upp skiten. 

ni får min nya  favorit låt sålänge.


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards