LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Evelina - 14 september 2013 23:54

1.Vilken tid gick du upp idag? strax efter 9
2. Vad var det första du sa i morse? Hej ludde!
3. Vad åt du till frukost? gröt
4. Vem kramade du senast? mamma
5. Vad ska du göra efter skolan? har ingen skola nu
6. Säger du ”kex” eller ”chex”? kex
7. Vad tycker du om Grynet? Dryg 

8. Vad längtar du till/efter?fotbollsmatch
9. Var du på festival i somras? nej

10. Favoritgodis?  choklad

11. Hur ofta använder du parfym? varje dag
12. Hur ofta tvättar du håret? varje eller varannan dag
13. Vad tycker du om ditt utseende? inte bra
14. Hur många Anna känner du?  typ 5-6 st

15. Kan du spela fotboll? ja
16. Åka bräda? nej
17. Har du en snygg jacka? ja
18. Är du blyg? ibland
19. Hur bor du? på en lite svenssonsvensson gata
20. Gillar du apelsiner? ja

21. Berätta något ingen vet om dig? vet inget 
22. Vad tycker du on ”The Sounds”? inga jag lyssnar på
23. Hur många gosedjur har du på ditt rum? 1
24. Varför fyller du i detta? har tråkigt
25. Vad drack du senast? cola :(

26 Hur ofta äter du godis? inte så ofta
27 Hur många sms skickar du om dagen? rätt många
28 Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig? de vet jag inte
29 Vad heter dina syskon? Charlie
30 Vad heter din mormor och morfar? Britt & Egon
31 Vad heter dina husdjur? Ludde, Svartsvans, Tusse, Kexet (Gusgus som antaligen är död)
32 Vilka kanaler har du hemma? jättemånga

33 Hur kommer du bo till våren? fortfarande på svenssonsvensson gatan
34 Vem hade du senast en dispyt med? fosterbarnet
35 Vad har du dåligt samvete för? väldigt mycket
36 Hur ska din pojk/flickvän vara? omtänksam
37 Har du svimmat någon gång? ja
38 Har du körkort? moppekörkort
39 När köpte/kommer du köpa din första bil? förra året
40 Hur gammal vill du vara när/om du får barn? 22
41 Hur känner du dig just nu? trött & seg
42. Vad tänker du på just nu? att jag ska sova

Av Evelina - 14 september 2013 23:43

DU&DIN FAMILJ
Hur gammal är du? - 17 år 3 månader & 1 vecka.
Hur lång är du? - 166 cm
Hur mycket väger du? - för mycket
Är du nöjd med dig själv? - nej
Din hårfärg? -blond
Ögonfärg? - blå/grön
Har du några syskon? - ja
Är dina föräldrar skilda? - nej
Är du osams med någon i din familj just nu? - nej
Är du yngst, mellanbarn eller äldst? - yngst av de riktiga
Vill du ha syskon? - ja
Vad vill du heta? - nått annat
Hur är du som person? - det får du fråga någon annan om
Vad vill du ändra med ditt utseende? - det mesta
Vad är viktigast, insidan eller utsidan? - insidan
Dricker du? -ja
Röker du? -  ibland
Snusar du? - ibland
Är du helsvensk? - ja
Tränar du något? - ja
Vilken är din naturliga hårfärg? - blondt

 

SEX&SAMLEVNAD
Har du gjort något inom sex som du ångrar? - nej
Har du en pojkvän? - nej
Har du någonsin haft en KK? - nej
Har du haft sex med mer än 5 personer? - nej
Är du kär? - ja
Blir du lätt kär? - nej
Är det viktigt att vara kär i personen man har sex med? - nej
Hur ofta har du sex? - inte ofta
Kan man vara tillsammans utan att ha sex? - kan man väl
Vilket preventivmedel använder du dig av? - ppiller
Hur många riktiga förhållanden har du haft? -2
Vill du ha barn? - ja
Har du haft sex utomhus? - nej
I en provhytt? - nej
I en bil? - nej
I någon annans säng? - nej
Hur många har du strulat med på en kväll? - vet inte
Hur var din första kyss? - obetydlig
Vem kysste du senast? -vet inte
Vem vill du kyssa? - o
Kramar eller kyssar? - bådeoch

 

DIN TELEFON
Vad har du för mobil? -iphone 4 svart
Vad är din ringsignal? - gammal telefon
Vem ringde senast? - storebror
Vem ringde du senaste? - mamma
Vem smsa senast? - sabina
Vem smsar du till senast? - sabina
Ringer du hellre än smsar? - nej
Hur mycket % batteri har du kvar? - 37%
Hur mycket pengar har du på mobilen? - har abonemang
Vad är din bakgrundsbild? - nån bild med nått citat
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - tequilaaaaa
Vilka finns i din inkorg? - sabina, julia, pappa, sanna, anette, linn,mamma, sara, ebba, oskar, johanna,jessica, caroline, per, josefine, ida, morbror, jonna, linn, melissa, isabelle, storebror, annie,sofie, filip, henry, viktor, lisa,angelica, josephine, pälle, erika. micke,johanna,
Vad är det första du ser när du går in på foton? - foton från när jag var liten
Vem smsar du oftast med? -julia
Vem är din 12:e kontakt? -anette å
Vad tycker du om den personen? - det är min tränare så hon är väl snäll.
Vem är din 8:e kontakt? - Ameli
Vad tycker du om den personen? - snäll, söt, rolig


DIN KLASS&VÄNNER
Hur många går i din klass? -19
Vem umgås du mest med i skolan? - Sanna, Issa, Lina, Johanna
Vem umgås du mest med hemma från din klass? -Sanna
Vem av dina vänner berättar du allt för? -Sabina
Litar du på alla dina vänner? -Nej
Vem festar du helst med? - Sanna
Vem vill du träffa nu? -Sabina
Vem av dina vänner är längst? - Det vet jag inte
Vem av dina vänner är kortast? - Det vet jag inte heller
Vilken klass går du i? - Sa12b
På vilken skola går du? - Bromangymnasiet
Har du bra betyg? - Helt okej
Vem av dina vänner umgicks du med sist? -Dom på träningen:)
Vem av dina vänner ska du umgås med härnäst? -Linn kanske
Har du blivit riktigt sviken av en vän någon gång? - Ja
Har du svikit en vän riktigt mycket någon gång? - Har jag säkert
Har du mer killkompisar är tjejkompisar? -Nej
Har du kysst någon i din klass? - parallelklass
Är du en av dom smartare eller en av dom dummare i din klass? lutar nog åt de dummare

 

ANTINGEN ELLER
Sommar eller vinter? - sommar
Höst eller vår? -vår
Chips eller godis? - chips
Datorn eller tvn? -dator
Blond eller brunett? - blond
Rött eller lila? -rött
Svart eller vitt? - svart
Kjol eller klänning? -klänning
Halsduk eller sjal? -halsduk
Kärlek eller vänskap? - kärlek
Öl eller vin? - vin
Cider eller sprit? -båda!
Mjölk eller vatten? - vatten
Thåström eller Hellström? - hellström!!!
Justin Bieber eller Jonas Brothers? -ingen?
Lägenhet eller hus? -hus
Kenza eller Kissie? - kenza
En bästavän eller flera nära vänner? - en bästavän
Paradise Hotel eller Big Brother? -paradise hotel

Av Evelina - 14 september 2013 23:28

Ditt namn: Evelina
När är du född: 7 juni 1996
Skola eller arbete: skola 
Favoritkroppsdel: ingen
Favoritfilm: finns så många
Vilken är din favoritmusik? lugn musik
Favoritbok: tills skulderbladen blivit vingar
Hårfärg: blondt
Ögonfärg: blå/grön
McDonalds, Max eller Burger King: donken 
Tupp, Höna eller kyckling: kyckling
Favoritradiokanal: NRJ
Favorit godis: beror på
Favoritspel: inget
Favoritsida: ingen
Syskon: 1 storebror
Sova eller lana: sova
Bil eller moped: bil
Mamma eller pappa: båda 
Är du trött: ja
Vad har du på dig just nu: fleecetröja, linne, adidasbyxor, trosor, bh, strumpo
Skostorlek: 37/38
När brukar du vakna: beror på när jag börjar i skolan, oftast 06.45
Bästa minnet: finns så många fina minnen
Det fulaste det andra könet kan ha på sig: ingen aning
Humor: har ingen
Hur gör man dig glad: de beror på varför jag är ledsen/arg 
Hur många lampor har du på ditt rum:  4
Vilka hårfärger har du haft: Blondt, mörkbrunt, rödbrunt
Vad är du allra bäst på: att ta de lugnt
Favoritdjur: hund & katt
Snö eller sol: sol
Spelar du något instrument: nej 
Vem vet mest om dig:  sabina
Vad vill du ha just nu: match
Fobier: småkryp, mördare, våldtäcktsmän osv
Använder du glasögon: nej
Hur ser din plånbok ut: svart med monkimärken
Favorittv-program: 112 på liv & död
Hur svarar du i telefonen hemma: hej det är evelina
Senast kramat: mamma
Stjärntecken: tvilling
Varm favoritdricka: oboy
Saknar du någon: ja
Hur känner du dig nu: trött 
Är du smart: nej
Snarkar du: nej
När och varför grät du senast: igår, för mycket press 
Favorit affär/favoritmärke: beror på vad som ska handlas, men cubus!
Favoritstad: göteborg!
Vilka ord missbrukar du: fan, seriöst, jag är hungrig 
Är du kär? ja
Favoritlåt? just nu : angelst watching over me
Favoritfärg? svart
Saker du knappt klarar dig utan? familj, telefon, vänner 
Vad har du för stil? olika
Har du någon insperationskälla? nej
Vad är viktigast i ditt liv? familj

Av Evelina - 14 september 2013 23:22

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[] kär
[] glad
[x] trött
[] vild
[x] lugn
[] nervös
[x] uttråkad
[] irriterad
[x] ledsen
[x] besviken
[] arg
[] Sjuk
[] stressad
[x] förvirrad
[] sårad
[x] olyckligt kär


RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Sabina, Julia
Någon som du längtar efter: Simon!!!!
Något som du längtar efter: match!
Någon som du hatar: hatar inte folk
Vem kramade du senast: mamma
Vem kysste du senast: vet inte
Vem ringde dej senast: Storebror!
Vem ringde du senast: Mamma
Har du några kärleksproblem: ja
Har du ätit något idag: ja
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: ja


JAG:
Är singel: ja
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: ohja
Svär ofta: ja
Sjunger i duschen: ibland 
Morgonperson: jarå
Är kär i kärleken: nej
Skrattar åt mina egna skämt: ibland kanske
Vill ha barn: absolut
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: nej


HAR DU:
Glasögon/linser: nej
Piercingar: öronen
Syskon: ja
Pojk/flickvän: nej 
Jobb: halvt
För många vänner: nej 
Rymt hemifrån någon gång: ja 
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: nej 
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja 
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja 
Brutit ett ben någon gång: nej 
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja 
Somnat gråtande: ja


BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: ja
Ha ångest: ja
Drömma mardrömmar: ja
Klä dig i svart: ja
Hata folk: nej
Lita på folk: ja

 

SISTA PERSONEN SOM:
Du delade en dricka med: mamma 
Du fick sms från: sabina
Du snackade med på msn: jadu

Av Evelina - 14 september 2013 23:10

KÄRLEK OCH SEX
1. Är du singel? Ja
2. Trivs du med det? Ibland
3. Vad är viktigt i ett förhållande? tillit
4. Vad är viktiga egenskaper hos en partner? att han är han
5. Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? nej
6. Vem kysste du senast? minns inte
7. Är du kär? Ja tyvärr
8. Den äldsta du hånglat med? 17
9. Den yngsta du hånglat med? båda var väl 12
10. Har du haft sex med någon du inte varit kär i? nej
11. Vad hade du gjort om du hade blivit gravid? behållt
12. Vad för sorts killar dras du till? omtänksamma men samtidigt killar som försöker ta kontakt
13. Vill du gifta dig? ja
14. Har du haft ett one-night-stand? nej
15. Har du haft sex med fler än 4 personer?nej

 

OM DIG
16. Vad heter du? Evelina
17. Vart kommer du ifrån? Hudiksvall
18. Hur lång är du? 166
19. Din skostorlek? 37/38
20. Din stil?  olika varje dag
21. Har du bra betyg? helt okej
22. Vart bor du? Näsviken
23. Har du några smeknamn? Ewwe
24. Vad älskar du? Fotboll, familj, vänner
25. Vad hatar du? idioter

 

DÅLIGHETER
26. Har du någon gång varit deprimerad? ja
27. Har du skurit dig? ja
28. Brukar du dricka alkohol? ja
29. Brukar du röka? inte längre
30. Har du tagit droger? nej
31. Har du haft någon slags ätstörning? nästan
32. Har du varit i slagsmål? nej
33. Har du snattat från en affär? ja
34. Har du snott någon annans pojkvän? nej
35. Har du sårat någon med flit? nej


VEM
36. Vem ringer du när du är ledsen? ingen
37. Vem träffade du senast? caroline
38. Vem skrev du senast med? Sabina

39. Vem är du kär i? O.
40. Vem vill du träffa?  Simon
41. Vem litar du mest på? Sabina, Julia, C. 
42. Vem skulle du vilja se ut som? vet inte

 

HAR DU NÅGONSIN
43. Gråtit offentligt? ja
44. Skadat dig allvarligt? 
45. Strulat med fler än 1 på en kväll? ja
46. Strulat med någon annans pojkvän? nej
47. Varit utomlands? bara danmark& norge
48. Varit med på tv? nej
49. Velat dö? ja
50. Gjort något riktigt dumt? ja

51. Gråtit över en pojke? ja
52. Haft telefonsex? nej
53. Träffat någon genom internet? ja
54. Blivit kär i en vän? nej
55. Blivit tagen av polisen? nej

 

VÅGADE FRÅGOR
56. Har du haft en trekant någon gång? nej
57. Hur mycket väger du? för mycket
58. Har du haft sex på en offentlig plats? nej
59. Vem bråkade du senast med? erika
60. Går du på några mediciner? nej
61. Äger du några rosa stringtrosor? ja
62. Den finaste färgen på underkläder enligt dig? beror på humöret haha
63. Har du älskat någon på riktigt? ja
64. Har du blivit dumpad? ja
65. Hade du kunnat dumpa någon för snoppstorleken? kanske
66. Är utsidan viktig? nej
67. Hade du kunnat vara ihop med någon som sitter i rullstol? ja
68. Hade du kunnat vara ihop med någon som slagit sin tidigare flickvän? nej
69. Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player? ja
70. Har du varit på ett polisförhör någon gång? nej
71. Kan dina föräldrar lita på dig? absolut
72. Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? ja
73. Hur ofta gråter du? för ofta
74. Har du några rykten efter dig? Vad i så fall? inte vad jag vet
75. Har du spridit ett rykte någon gång? tror jag inte

 

IDAG OCH IMORGON

76. Vad har du gjort idag?  tränat & städat
77. Vad har du haft på dig idag? träningskläder & mjukisar
78. Hur har du mått? sådär
79. Vad ska du göra imorgon? kanske vara med linn
80. Vem ska du träffa imorgon? linn


FAVORIT
81. Band? vet inte
82. Maträtt? ingen
83. Skådespelerska/skådespelare? Ellen Bergström!! www.milady.se
84. Film? finns för många
85. Låt? just nu : angels watching over me


SKOLA/JOBB
86. Vilken klass går du i? SA12b
87. Vilket är ditt favoritämne i skolan? idrott
88. Vilket ämne gillar du inte? matte
89. Har du ett jobb? halvt
90. Vart har du praktiserat? ica


UTSEENDE
91. Är du utseendefixerad? lite
92. Sminkar du dig varje dag? oftast ja
93. Hur fixar du ditt hår? plattar oftast
94. Använder du lösnaglar? nej
95. Använder du löshår? nej

 

SKULLE DU KUNNA..
96. Skulle du kunna vara vän med någon som går på droger? nej
97. Skulle du kunna förlåta otrohet? beror på
98. Skulle du kunna plastikoperera dig? nej
99. Skulle du kunna flytta ensam utomlands? ja
100. Skulle du kunna raka av dig allt ditt hår? om det var för nått gott ja!

Av Evelina - 14 september 2013 23:06

Avsluta meningarna:

Jag har insett att min senaste kyss - var obetydlig
Jag lyssnar på - angels whatching over me
Jag pratar - inte just nu
Jag tycker om - fotboll
Min bästa vän är - det bästa jag har 
Min första riktiga kyss - var också obetydlig 
Jag avskyr när folk frågar - om jag är sur 
Kärleken är - underbar fast förjävlig
Du gillar att - spela fotboll
Jag kommer alltid att - älska min familj
Jag är hemligt förälskad i - ingen
Sist jag grät var - igår
Min mobiltelefon är - mitt allt!!!
När jag vaknar på morgonen - tittar jag alltid på mobilen
Innan jag går och lägger mig - försöker jag varva ner
Just nu tänker jag på - Simon
Bebisar är - sötaste som finns!
Idag har jag - tränat, städat och bloggad
I kväll ska jag - sova, men först blogga
I morgon kommer jag - nog vara med bästavän
Jag vill verkligen - ha sommarlov igen

Av Evelina - 14 september 2013 22:22

Det har varit en riktigt lång dag idag, har gått riktigt segt alltså!

klev ju somsagt upp strax efter 9 imorse,

satt vid datorn, åt gröt osv.

Sen åkte jag på träning vid 11.30

tränade mellan 12-13.30, sen åkte vi hem så satte jag mig och pluggade spanska,

så rätt som det är så går min spanskalärare och hennes barn förbi, så pratar vi lite och hennes barn klappar katterna och ludde, 

sen gick dom efter typ 20 minuter eller nått,

så gick jag åh badade,

försökte plugga lite mera men fattade inget, försökte mig på matten men förstod inget där heller.

skulle ju ha ätit med sanna ikväll också men jag orkade verkligen inte, har fetaste klumpen i magen och mår inte alls nå bra så jag sa ifrån..

ska försöka rycka upp mig lite snart.


städade iallafall mitt rum sen och kollade på massa foton sen jag var liten, 

ska visa er några som jag knäppte på snart.

är inte ett dugg trött heller fast jag egentligen är svintrött. Hur det nu går ihop det vet jag inte, men så är det iallafall.

Ja det var väl allt jag hade nu, 

kanske kommer med några listor sen igen bara för att fördriva tiden lite extra..

blev plötsligt supersugen på chokladbollar men nej, inget sånt ska vi ha.

           

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards