LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Evelina - 18 september 2013 22:08

Sitter och lyssnar på Håkan Hellström nu och bara tar det lugnt.

Har varit en jävlig dag idag..

somnade inte förns 04.30 inatt, vaknade 08.30, åkte till skolan, hade först den där helvetes jävla matten som jag inte förstår någonting av. 

sedan hade vi lunch och sedan engelska som också var helvetes jobbig, höll på att somna flera gånger..

efter det hade vi bara spanska, värsta timmen på dagen, höll på att börja grina för jag var så trött och blev så förbannad när jag inte förstod någonting. 

stackars alla som var i närheten av mig. 

gnällgnäll.

fick iallafall skjuts hem av morbro, så då åt jag pasta carbonara medan dom andra åt pyttipanna, 

sen så tittade vi på tv ett tag, sen satte jag mig och pluggade lite matte.

kollade på idol, pluggade mera, kollade på rösningen, finaste kevin gick vidare!!!

sen hamnade jag här igen.

ska nog lägga mig snart kanske. 

men vill att telefonen ska uppdateras klart för men det tar ju år och dagar innan den är klar verkar det som..

jaja.


   

Av Evelina - 18 september 2013 18:53

Dagens låtJason Walker – Cry

Dagens frisyr: plattat o utsläppt

Dagens smink: mascara, ögonbryn, eyeliner

Dagens klädsel: tights, linne & kofta
Dagens roliga händelse: ingenting
Dagens planer: plugga matte

Dagens vill ha: sömn
Dagens saknad: fortfarande julia!
Dagens drog: tugummi

Dagens tråkigaste: regn
Dagens finaste: hon
Dagens måste: plugga matte
Dagens dricka: mjölk & vatten
Dagens köp: inget
Dagens mat: pasta carbonara
Dagens kärlek: ingen
Dagens mående: sur o grinig

Dagens skratt: vet inte

Dagens tanke: iOS 7!
Dagens irritationsobjekt: matten!

Dagens smycke: vanliga halsbandet och ett armband
Dagens just nu: bloggen, musik & smsar
Dagens önskan: att jag fixar matteprovet!!!

Dagens längtan: att krama julia <3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards