LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 4 mars 2014

Att svika med flit.

Av Evelina - 4 mars 2014 23:29

Såg att jag inte bloggat något idag, så slänger in nått här så Julia har nått att läsa...


Denna dagen har varit så jävulskt lång så jag minns knappt vad jag har gjort.

Somnade inte förns 1 inatt trots att jag var supertrött vid 22..

iallafall, imorse vaknade jag typ 10 gånger.. blev lite less men somnade ändå om till 09.30 (längsta sovmorgonen hittils tror jag.)

Jag klev iallafall upp men minns inte vad jag gjorde, kollade på tv antar jag..

Sen gjorde jag mig iordning också åkte jag åh mamma till stan åh tankade åh handlade,

sen så åkte vi till forsa och kollade på röda korset :)

Efter de åkte vi hem, packade upp varorna och sen åkte vi iväg och övningskörde, trodde jag hade tappat allt det men de gick faktiskt riktigt bra, provade att sladda runt på snön också, och jag skrek medan mamma höll på att vika sig dubbelt. haha


Efter de så körde jag hem också började jag baka semlor eftersom det är fettisdagen idag, och eftersom jag hatar mandel och mamma inte tål så blev det utan mandelmassa så vi tog vaniljkräm istället :)

La mig iallafall på soffan åh kollade på tv å sen började vi med maten,

sen så åt vi och efter de så somnade jag i 1½ timme.. var fruktansvärt skönt faktiskt!
Dock kommer de väl bli svårt att kunna somna nu men så får de vara :)

När jag klev upp så kollade jag på tv igen tror jag, haha.

Sen så gjorde jag iordning semlorna också åt vi det.

Sen har jag bara legat i soffan hela kvällen, tittat på breaking dawn, Trollkarlen från Hudik och Ghost wisperer, och DET är ett program man aldrig ska se på innan man ska sova, och när man vet att det finns spöken här..


aa men nu sitter jag här i min lilla säng och skriver om saker som ingen egentligen bryr sig om haha.

Fattar egentligen inte vad som är så intressant med att läsa om vad andra gör om dagarna, även om jag själv är sån som läser vad andra gör om dagarna.


Men nu får ni nån bild och sen ska jag kolla på tv eller film, har inte bestämt mig än.


puss & godnatt

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards