LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juli 2014

Av Evelina - 18 juli 2014 18:21

1. Hur gammal är du om fem år?

23 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

inte umgåtts med någon riktigt idag

3. Hur lång är du?

166 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

wild child

5. Vem ringde du senast?

golfrestaurangen

6. Vem ringde dig senast?

010 nummer

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

inte bra <3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

beror dels på vem jag ska konversera med, och dels vad det handlar om, men smsar oftast.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

gifta
 10. När såg du senast din mamma?

för typ 10 min sen

11. Vilken ögonfärg har du?

blå/grön 

12. När vaknade du i dag?

9

13. Vilken är din favoritjulsång?

decembernatt - peter jöback

14. Vilken är din favoritplats?

beror på humöret

15. Vilken plats föredrar du minst?

tandläkarn

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

någonstans där jag fått jobb

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

att de va nått under sängen, mörkret & clowner.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

minns inte när jag skrattade påriktigt senast

19. Hur stor är din säng?

120

20. Har du stationär eller bärbar dator?

båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

bara trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?

2

23. Hur många landskap har du bott i?

1 

24. Vilka städer har du bott i?

Hudiksvall 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

strumpor 

26. Är du social?

beror på mående och personer.

27. Vilken är din favoritglass?

päronsplitt 

28. Vilken är din favoritefterrätt?

cheesecake 

29. Tycker du om kinamat?

jodå

30. Tycker du om kaffe?

 nej 

31. Vad dricker du till frukost?

inget 

32. Sover du på någon särskild sida?

på magen sover jag 

33. Kan du spela poker?

vet hur det går till men är inte bra på det

34. Tycker du om att mysa/kela?

ja

35. Är du en beroendemänniska?

ja tyvär

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

ja

37. Vill du ha barn?

ja 

38. Kan du några andra språk än svenska?

lite spanska och engelska då

39. Har du någonsin åkt ambulans?

ja 

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?

helst resor

42. Äger du dyrbara smycken?

nej 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

inget just nu 

44. Kan du rulla med tungan?

vet inte vad det är så antagligen inte 

45. Vem är den roligaste människan du känner?

julia

46. Sover du med gosedjur?

nej

47. Vad har du för ringsignal?

har aldrig ljudet på så jag vet inte
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

jajamen

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

simons rosor

50. Flirtar du mycket?

nej

51. Kan du byta olja på en bil?

nej bara fylla på 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?

cirkeln

54. Läser du dagstidningen?

ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning?

 

56. Dansar du i bilen?

nej? 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

NRJ 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

skrev väl nått  

59. När var du i kyrkan senast?

på simons begravning

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

caroline.  

61. Hur länge var du campat som längst i ett tält?

typ 3 nätter

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

jonna, definitivt.

...

Av Evelina - 18 juli 2014 10:02

Vilken färg har dina skor? - Använder oftast mina gråa converse eller gulsvarta nike.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - går inte kolla på iphone tror jag, men väldigt många.
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - min morbror
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - dom som syns är melissa, mamma pappa, jonna, bästavän, ida,  storebror, rebecka.
Vilka namn finns i din smsinkorg? -melissa, sabina, jonna, mamma, iggesundsik, julia, ida, eva, lisa, sanna,morbror, bästavän, linn,jessica, per, pappa, jimmie, sara, storebror, erika, henry, SJbiljett,pälle, annie, lina-marie, angelica, viktorm angelica, sara, madeleine, isabel, madde.
Vem kysste du senast? - Var nog ida
Vem kramade du senast? - julia
När såg du din bästavän senast? - en av dom igår, och den andra i söndags, och en aldrig.
Din favoritfilm? - the last song
Din favoritlåt? - har tre absoluta favorita i nuläget, He Is We- all about us, State Of Shock med best i ever had och different day. 
Bär du på en stor hemlighet just nu? - för mig är den stor så ja.
När vaknade du imorse? - nio
Gillar du hästar? - ja
Har du ett turnummer? Vilket? - 13 och 1
Vem hade du velat träffa just nu? - jonna
Vilket är det bästa året hittils? - oj, sånt håller jag inte koll på
Är du kär? - nej
När drack du alkohol senast? - lördagsnatt.
Är du en rökare? - skulle inte vilja påstå det men ja, kanske
Föredrar du snus eller rökning? - rökning
Vad heter du i mellannamn? - marie
Vilken klass går du i? - SA12b
Är du oskuld? - nej
Ditt favoritband? - State of shock
Din favoritartist? - beror på humöret
Thåström eller Håkan Hellström? - Håkan.
Göteborg eller Stockholm? - göteborg.
Vart bor du? - hudiksvall
Vart vill du bo? - typi spanien.
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - skyscraper - tyler ward.
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - slå dig fri-Annika Herlitz
Vem skrev åt dig på msn senast? - haha oj jesus, inte använt msn på jag vet inte hur många år!
Vem skrev du senast sms med? - Melissa.
Vem ringde dig senast? - nått 010 nummer som jag inte svarade på
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild från min instagram som jag printade när jag såg att min "idol" gillade bilden xD
Blind eller döv? - döv
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Använder inte det betygssystemet 
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 73 tror jag
Vad vill du jobba/jobbar som? - Något inom journalistik eller fotograf
Var är dina syskon just nu? - Han sover nog
Senasta kändisen du såg? - Live? de vet jag inte haha
Favoritkändis? - har inga såna
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Igår
Har du piercingar? Isåfall, vars? - nepp bara hål i öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - all about us
När grät du senast? - inatt
Är du vig? - tillräkligt
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - vilken? Melissa
Använder du hårspray? - när jag tränar
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - just nu känns det bra att vara singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - skönare med uppsatt, finare med utsläppt
Vill du gifta dig i framtiden? - ja
Vilken vän vet mest om dig? - sabina
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - japp
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - sabina
Vill du bli modell? - nej
Din bästa tjejkompis? - linn, julia och sabina.
Bästa killkompis? - viktor
Vad var det senaste du installerade på din dator? - de vet jag inte
Vem är den perversaste person du känner? - ingen aning 
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Kläderna
Favoritdryck? - Cola
Favoritdryck innehållandes alkohol? - breezer peach
Senaste CD-skivan du köpte? - inte köpt en skiva på flera år
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - nepp
Vad ska du göra till sommaren? - spela fotboll, sola, bada, festa
Har du haft oskyddat sex? - nej
Hur ofta festar du? - kommer i perioder så svårt att säga
Favoritskådespelare? - Ellen Bergström
Favoritkomiker? - vet inte
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - Inte vad jag vet
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - tittar sällan på tv på morgonen
Snyggaste kändisen? - vetinte
Vart vill du resa innan du dör? - Spanien, usa, och till nått fattigt ställe så man lär sig uppskatta livet lite..

Av Evelina - 17 juli 2014 22:17

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen alls

Vem fick du senaste sms av? Sabina!
Vem tänker du på nu? simon
Vem pratade du senast i telefon med? nån på golfbanan
Vems hus var du senast i? mitt egna
Vem önskar du var med dig nu? Jonna
Vem är din favoritsläkting? mina kusiner

Var är din mobiltelefon? i min hand
Var handlar du mest? Ica
Var fick du tag på tröjan du har på dig? När jag var ledare på fotbollsskolan
Var åkte du senast bil? från iggesund hem till mig

 


VAD

Vad åt du senast? pastasallad
Vad drack du senast? cola
Vad är det för färg på dina byxor? blå
Vad är den närmaste saken som är blå? min tröja
Vad har du på fötterna? inget
Vad är din favorit färg? svart
Vilken film såg du senast? a walk to remember
Vad hör du just nu? min musik


HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja
Hånglat på en bio? ja
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? de är dom alltid!
Sovit naken? japp
Kört över hastighetengränsen? ja
Målat om ditt rum? japp
Dansat framför en spegel? ja
Fått hicka? ojdå, nej tror inte de?
Dumpat någon? ja tyvärr
Stulit pengar från en kompis? nej är inte så desperat efter saker
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? jo
Varit i slagsmål? nej tror inte det
Smugit ur ditt hus? japp
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ohja
Hånglat med en främling? ja tyvärr
Älskar eller saknar någon nu? ja.

Av Evelina - 17 juli 2014 21:54

Dagens låtVeronica Maggio – Nöjd? - Radio Version

Dagens frisyr: bara utsläppt
Dagens smink: mascara, eyeliner och ögonskugga

Dagens klädsel: mjukiskläder
Dagens roliga händelse: när jag och julia badade
Dagens planer: inga alls
Dagens vill ha: inget
Dagens saknad: Simon
Dagens drog: inget
Dagens tråkigaste: allt

Dagens finaste: ingen
Dagens måste: finns inga måsten
Dagens dricka: cola
Dagens köp: inte köpt nå
Dagens mat: lite pastasallad
Dagens kärlek: ingen, dra åt helvete
Dagens mående: inte alls bra
Dagens skratt: när jag tappade balansen i vattnet och föll ner i sanden
Dagens tanke: vill vara där nu.
Dagens irritationsobjekt:en tjej som alltid är ett irritationsobjekt. gumman.
Dagens smycke: halsbandet
Dagens just nu: bloggen, musik, facebook och snapchat
Dagens önskan: ingen alls

Dagens längtan: 22 juli och 15 augusti.

Av Evelina - 17 juli 2014 21:37

 

älskar mina 13 sista låtar på mina spotifylista!

och jag blev så inåthelvete överlycklig när jag såg att State Of Shock's låtar kommit ut! Im in föcking löve

Av Evelina - 17 juli 2014 02:58

My scars is just a reminding of what I've been through.

Av Evelina - 16 juli 2014 23:54

dra åt helvete

 

Dagens låt: aldrig, aldrig - jessica andersson
Dagens frisyr:  uppsatt i knut
Dagens smink: inget alls

Dagens klädsel: tights, linne och tjocktröja
Dagens roliga händelse: jonna gjorde väl nå roligt
Dagens planer: titta på film
Dagens vill ha: 22 juli
Dagens saknad: saknar inte en jävel
Dagens drog: cigg
Dagens tråkigaste: ångest
Dagens finaste: jonna

Dagens måste:  ...

Dagens dricka:  cola 
Dagens köp: cola
Dagens mat: drickyoghurt
Dagens kärlek: ingen

Dagens mående: blandat
Dagens skratt: jonnas mördarblickar
Dagens tanke: "du vågar"

Dagens irritationsobjekt: ångesten :)
Dagens smycke: halsbandeeet
Dagens just nu: musik och bloggen
Dagens önskan: att saker bara löser sig snart

Dagens längtan: 22 juli

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards