LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 18 december 2014

Kärlekslista

Av Evelina - 18 december 2014 23:29

Är du i ett förhållande? ja.

Har du kysst någon idag? ja.

När går gränsen vid otrohet? Alltså otrohet är väl upp till var och en som person, så jag sätter min gräns var jag tycker att den går, och andra sätter gränsen kanske vid värre saker eller mildare saker, vad vet jag?

Är du romantisk? nej

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? skiter i pojkvänner

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? min flickvän beskriver mig såhär iallafall: snäll, gullig, underbar, värdefull, omtänksam, ärlig, rolig, glad, humoristisk, känslig, vänskapsfull, glädjespridare, en bra vän, fantastisk, solstråle.

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man stöttar varandra, är ärliga mot varandra, gråter tillsammans, skrattar tillsammans, visar uppskattning och kärlek, och massor mer.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ohja 

Har du lekt med någons känslor? ja

Hur många har du varit ihop med? 3-4

Hur länge höll ditt längsta förhållande? 1,5 år ungefär.

Hur länge var ditt kortaste? nån månad

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande.

Är du en bra pojk/flickvän? Så länge jag litar på den jag är i en relation med JA. XTRMT.

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? HEMLIT.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 40 och 30 typ.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? MMM.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat.

Hatar du ditt ex? Näää 2 skiter jag i, 0,5 gillar jag, 1 älskar jag.

Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Nja, från mitt senaste eftersom han är xtrmt bra på att måla tavlor och dessa tavlor föreställer: moi.

När du vill ha någon, vad gör du? Finns och är mitt fantastiska jag

Bästa raggningsrepliken? Har inga? Ett trick: Sup ner killen. Säg att han är snygg. Ligg med honom.

Hur skulle den perfekta dejten se ut? BADAR I HAVET.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Storebror och pappa

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Kvinnan* lämna henne, 

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja, vet inte riktigt varför 

Vill du ha barn? Japp

Blir du lätt kär? ja, eller alltså, jag tror att jag är kär fast i självaste verket är jag inte kär på en gång.

Vad faller du för? omtänksamhet, att man är öppen 

Vad är det mest avtändande du vet? finns säkert många saker men inget jag kommer på

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Det har väl en betydelse. Om man skulle tappa bort varandra helt så har man ändå något att falla tillbaka på

Har du fått ditt hjärta krossat? Ja.

Hur raggar du? Jag raggar inte

Har du en “utseendetyp” hos killar? Nepp

Vem var din första kärlek? Jonathan hette han haha

Vad tycker du om att ligga på första dejten? helst inte

Vad tycker du om one night stands? "yes its true im not good at a one night stand"

Är kärlek allt i livet? Man överlever inte utan lite kärlek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards