LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 23 december 2014

tråkigt

Av Evelina - 23 december 2014 01:44

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt

Humör just nu: irriterad och less
Favoritgodis: Choklad typ

Är det nåt du absolut inte äter: fett på kött, vissa fisksorter, blodpudding

Kläder just nu: trosor

Musik just nu: ingen alls

Vad sa du senast: " ja det är väl sant"

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: i framtiden :)

Sommarplaner: mysa med flickvännen och bara leva som arbetslös

Fisk eller badkruka: Fisk

Längd och vikt: 166 cm. och för mycket. 

Hur många kuddar sover du med: 2

Favoritväder: Vårsolen

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Flickvännen, mat, telefon

Spelar du nåt instrument: nepp

Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska tror jag, fast morgonmänniska ibland

Sparare eller slösare: både och

Vem är viktigast för dig: Min familj och flickvän.

Bästa film: Beror på humör men som jag skrev tidigare : Endless love, safe heaven och dumma mig.

Tror på liv på andra planeter: nja

Kommer du ihåg din första kärlek: nja

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej usch

Har du några homosexuella vänner: ja. 

Tror du på mirakel: Ja ibland

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej det tror jag inte

Ser du dig själv som tolerant mot andra: vet inte vad de betyder men

Ser du på kärleken som ett misstag: nej

Hur många barn har du, vill du ha: har inga barn, men vill ha 2 eller nått

Bio eller promenad: Bio och sen en promenad

Är du kittlig: jajamen 

Snarkar du? Haha ja dom säger de

Stjärntecken? Tvilling

Rädd för insekter? japp

Äckligaste insekten: alla insekter

Största svaghet: att jag inte tror på mig själv

Det här är jag bra på: ljuga

Bästa bok? Tills skulderbladen blivit vingar

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Bota smärta

Vad vill du jobba som? Hälsocoach, idrottlärare, psykolog eller journalist

Chips, morötter eller godis? morötter är ju jävligt gott men föredrar nog godis

Pizza eller hamburgare? pizza tror jag nog..

Skriver du dagbok? Min blogg är som min dagbok

Har du någon flickvän/pojkvän? ja 

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? ja, pierca tungen och läppen, tatuera handleden och skulderbladet.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Det är stökigt men jag vill ha välstädat

Gungar du på stolen? väldigt sällan

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja de skulle jag vilja prova

Vilken hand håller du gaffeln i? Höger

Hur är din drömtjej/kille? Som den jag har nu

Hur många syskon har du? 1

Vad är du mest rädd för? mördare, våldtäktsmän, kryp

Är du rädd för blod? ja

Saltar du på maten? ibland

Gillar du att sjunga? japp

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälle/media, för att jag visst inte vad jag ville bli

Anser du att du är stark? fysiskt helt okej, psykiskt, nja

Brukar du sola? jaa

Vad gör du om du får hicka? hickar

Röker du? ibland

Snusar du? Snusläpp? sällan

Kaffe, te eller inget? inget

Har du en besatthet? japp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards