LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Evelina - 15 december 2010 23:18

hej, ja, som ni ser så vill jag byta min header, bara själva bilderna & så, resten vill jag ha kvar själv, men ah, äre ngn som kan fixa snygga såna så säg till fort som fan!


ja, iafl, idag känner  jag mig duktig, för jag har varit på skolan först från typ 10 över 8, till 14.30 sen åkte jag ,linn & ida dirr in till stan, därhandlade vi julklappar och så, sen så kom jag hem vid sju, sen har jag suttit här hela tiden, webbat med sabina & snackat med henne å sånt, men nu ska jag snart sova, ska inte på dom 2 första lektionerna imorgon, sover lite längre ist, etersom jaginte tkr att veckans nyheter är så viktigt & att jag inte hinner med hela idrotten, så skiter jag i dt, vid kvart över tio åker jag & pappa till tandreglerarn för att  jag ska få TANDSTÄLLNING :'( men hps dt går bra som fan,

på fredag ska jag ,ida & linn fira jul hemma hos linn, ska bli jätte mysigt,

men nu ska jag sova, önskar att min lilla ludde sov bredvid mig inatt, men han får inte vara på min stökiga rum för tillfället ^^


nu kommer några riktigt goda bilder på mina älsklingar<3

Gusgus:')<3 

Gusgus:')<3

Svartsvans<3  

Svartsvans<3 T

uff & Chavelle :'(<3  saknar er mina vänner :(     

Ludde, inte gammal han var där :')     äldre iaf ;)

Här hade vi precis träffats du & jag :')<3

        

puss min älskling!



Av Evelina - 15 december 2010 20:15

imorgon är förhoppningsvis min sista dag med sneda framtänder, hoppas det går bra med tandställningen, är otroligt orolig nu, men men, jag vill ju få bra tänder, så det är väl bara att spela med.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards