LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Evelina - 22 december 2010 18:17

tror dt är stopp typ överallt,

+ att dt har varit en olycka i hudik, vid västra korsningen, vid bergningskåren trorja, dt va en bil & lastbil som krockat, men tror dt är ordnat nu,
jag ska iaf till lisa ikväll, pyssla om min lilla sjukling lite :)

eller ah, sjuk&sjuk vet jag inte, men ah :)

så jag sover där så kan vi mysa och hitta på lite bus :D

hihi,

+ att jag hatar att dt är så jäääävla kallt här asså:o´

fast dt är typ bara -10 eller nått.

men dt har snöat nästan EN METER sedan IGÅR!?!?!?!

hemskt tkr jag,

men nu ska jag inte behöva läsa min ointressanta syn på snön,

längtar till vi åker till åre, jag Lisa & Erik m.familj


även att jag ska spänna min tandställning den 25 januari, uschuschusch.

tänk att jag har haft min tandställning i  en vecka imorgon,

känns som om jag haft den längre för jag är van nu,

men ska vara tyst nu, haha,

pusshej

   <-gamlabilder- >   

  öga o.O

    

       GE MIG SOMMAR!

julkänsla<3


och så här ser det ut på våran bakgård just nu. man ser typ inte vårat staket :o 

  


Linda Idah Evelina

 

Idah <3 Evelina     

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards