LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Evelina - 16 december 2010 23:08

godnatt.


du förstör mitt liv, du får mig att gråta varje natt, du har aldrig insett vad du ställr till med,

försvinn från mitt liv, fast jag älskar dig oerhört.

 

hur stark jag än är, hur många gånger jag än ställer mig upp efter att jag fallit, så kmr du ändå alltid få mig att falla ner i samma svarta hål igen.

jag är så less på att behöva sakna dig såhär, och jag försöker få mig själv att inse att du inte är ngt att ha, men varför kan jag inte släppa taget, varför kan jag inte bara säga hejdå till dig och lämna dig bakom mig? är det för att jag väntar på dig av ngn andledning, eller är det för att jag är för svag för att säga förlåt.

men nu får det gå som det går, och om jag itne längre finns kvar, så vet du vad jag försvann av,

när din kärlek försvinner, försvinner jag.

och den är nästan slut nu, du hör inte av dig, du säger ingenting..

Av Evelina - 16 december 2010 09:41

hej, sitter och oroar mig lite för min tandställning nu, haha, ska vara där om 1 timme,  åker om typ en halvtimme,

jaja, och nu kmr jag inte få tugga tuggummi, och där gick mitt liv under.


och sen får jag inte äta typ knäck och sånt, eller jag får inte tugga på det, jag får väl suga på det tills det smälter då XD haha,

jaja, där gick mitt liv under ännu mer :(


men iallafall så längtar jag tills imorgon, för då äre EN vecka kvar till julen, ochför den delen äre fredag som betyder = jag, ida & linn ska fira jul :D ska bli skitkul, sen ska vi äta pizza och mysa, & säkert titta på skräckfilmer :D skitkul!

längtar så jag spricker snart,


+ så vill jag säga att jag älskar bebismagar som bara växer  och  växer, sedan har man en lite kula på magen :') 2 hjärtan i 1 kropp, det är så underbart, jag bara längtar tills det är min  tur :o

men jag har faktiskt bestämt jätte hårt att jag ska ha gått klart skolan/utbildning och allt vare är, så jag kanske är 20 när jag får barn, minst! tänker inte vara yngre, vill ju hinna uppleva lite själv också, inte bära på en mage i 9 månader innan jag hunnit kika efter vad livet innebär,

nä men jaja,

nu ska jag platta håret och fixa lite sånt, hähä, pusshej,

kmr nog bild på min ''vackra'' tandställning sen ;p

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards