LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Evelina - 3 september 2010 22:00

ja, NU har jag kommit hem, de började med att jag&annie va på glysis, sen åkte jag hem, sen åkte jag till stan, sen åkte jag hem, sen åkte jag till stan IGEN, och då träffade jag Madde & ngn Linn på broman, sen då va vi där ettag, sen åkte jag & madde hem till henne, träffade hennes föräldrar, carro & söta lilla ebba!!

sen så åkte jag,Madde,Ebba& Carro till affären mitt emot dollar, ngn leksaks sak, sen så åkte vitill rogsta, så träffade vi lars, sen åkte jag & madde vidare lite runt runt på stan osv, sen åkte vi till håsta, sen åkte vi och hämtade någon annan, sen så va vi där och dom började dricka, alla utom jag&Madde.

sen så satt vi där & pratade och roade oss, sen åkte vi och handlade, dom köpte pizza & jag köpte strips, haha, sen åkte vi och poppade musik i bilen, sen så satt vi och pratade ännu mer,

så jävla roligt :D

sen kom mamma så åkte jag hem, nu ska jag lägga mig för imorgon blire en heldag med fotboll. müsigt!

Iafl Tack för dagen älskade Madde!<3


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards