LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Evelina - 8 september 2010 17:04

känner att jag börjar komma ifrån bloggandet, men försöker slänge in ett inlägg då jag hinner,

idag iallafall, eller snarare inatt så vaknade jag tyr varje timme av min hosta och för att jag inte kunde andas riktigt, men iafl, imorse när jag vaknade blev jag lite stressad, så jag klädde på mig, fixade mig lite, borsta ständerna och stressade iväg till skolan, fast jag hade 15 minuter på mig & gå dit, imorgon cyklar jag(y)

iaf, de började med typ  ngn lektion, sen fortsatte de så, sen hade vi träning sista timmen på ev'n/et'n.

tränade inför skolDM som vi harmot delsbo på fredag.

Sen slutade vi en timme senare, men inte gjorde de mig ngt när vi hade tränat:)

iaf, nu ska jag lägga mig & vila :) fr se om jjag skriver nåmer ikv :)

puss<3

Av Evelina - 8 september 2010 17:04

känner att jag börjar komma ifrån bloggandet, men försöker slänge in ett inlägg då jag hinner,

idag iallafall, eller snarare inatt så vaknade jag tyr varje timme av min hosta och för att jag inte kunde andas riktigt, men iafl, imorse när jag vaknade blev jag lite stressad, så jag klädde på mig, fixade mig lite, borsta ständerna och stressade iväg till skolan, fast jag hade 15 minuter på mig & gå dit, imorgon cyklar jag(y)

iaf, de började med typ  ngn lektion, sen fortsatte de så, sen hade vi träning sista timmen på ev'n/et'n.

tränade inför skolDM som vi harmot delsbo på fredag.

Sen slutade vi en timme senare, men inte gjorde de mig ngt när vi hade tränat:)

iaf, nu ska jag lägga mig & vila :) fr se om jjag skriver nåmer ikv :)

puss<3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards