LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Evelina - 5 september 2010 22:33

..för nu är jag utan dig, jag skulle ta vara på chansen jag hade, nu är det för sent, jag saknar dig hjärtat, jag saknar dig verkligen.

rip, 10-05-11 - 20-07-16.

Älskade, lilla hjärtat, vi tänker på dig. 

ängel, föralltid..

   

Would you've been a little angel or an angel of sin,

I've got a million excuses to why you died.

 

om 6 dagar fyller du fyra månader,

what  I thought was a dream,make a wish.
Was as real as it seemed,happy birthday,
What I thought was a dream, make a wish.

Was as real as it seemed..

 

Av Evelina - 5 september 2010 22:15

Tänker du på att:


På någon speciell just nu?: ja.
Isåfall , vem?:  Madde
Ett liv efter döden?: ja.
Att du ska vänta med att ha sex tills du är gift?: nej

Tiden läker alla sår?: har ALDRIG gjort de.
Pengar är lycka? ibland
Utseendet är allt? ibland.

Längd?: 1.65
Vikt?: gissa
Hårfärg?: blond

Hårlängd: mellan
Fräknar?: nejj
Har du bröst?: ja?
Har du höfter?: ja
Smal?: näe!
Ögonfärg? blå

Senaste:

Personen du kysste?: bra fråga.
Personen du kramade?: kmr inte ihåg
Personen du tänkte på?: madde
Personen som sov i din säng?:  cissi :)
Personen du hade sex med? haha
Personen du skrev med på msn?: fredrik
Personen du var med?: cissi
Djuret du köpte?: Ludde<3

Maten du åt? godis -.-
Gången du spydde? söndagen den 22 augusti.

Gången du åt?: ettag sen


Har:

Du suttit i fängelse?: nej
Du åkt ambulans?: aa
Du kysst någon den senaste månaden?: nej

Du haft sex? nej
Du svimmat?: ja.

Delat säng med någon av de motsatta könet?:  aa
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?:  vet inte:p
Delat säng med någon av samma kön?: ja
Fått IG i betyg?: nej
Fått MVG i betyg?: vet inte
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: nej
Blivit polisanmäld?: nej
Nakenbilder på dig själv på datorn? nej
Du sjungt i duschen?: ibland
Stått på en scen och uppträtt?: aa
Har du en pojkvän?: tvek.

Allt löser sig med tiden?: det gör det inte.

Vad:

Är din favoritsport?: fotboll<3
Är din favoritmat?: makaroner

Har du för jeansstorlek?: haha ingen aning, andvänder typ aldrig de.
 
Har du för skostorlek? 38-39
Har du för betyg?:  G trorja nog
Gjorde du igår?: tränade fotboll, tittade på fotboll, umgicks med laget & med cissi<3
Ligger till vänster om dig? oj, telefon, mattebok, ångestbok, en skrivare och en lin jal:p

Utseende:

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards