LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Evelina - 14 september 2010 21:50

Kom tillbaka lilla vän, vi saknar dig!







12 har du:

Ett förhållande: nej.
En bästavän: ja.
Haft ett seriöst förhållande: ja. 
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: ja.
Fått ditt hjärta krossat: ja.
Skrikit åt en lärare: aa.
Kysst någon och sedan ångrat dig: mm.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja.
Några smycken som kostat över 1000 kr: trorja inte.

11 DAGENS:
Klädsel: svarta träningsbyxorna, linne & kofta, underkläder & strumpor.
frisyr: uppsatt lugg bara
smink: kajal,mascara
Låt: Matt nathanson- angel.
Vill ha: pengar, lycka.

Sjuka: rösten xD
Drog: inget.
Saknad: miranda:'(
Köpa: jaru
Godis: kitkat (a).
Attityd: sur.

10 SISTA:
Personen som smsade dig: pappa<3
Personen som kramade dig: Madde<3
Personen som ringde dig: Madde<3
Personen som du ringde: Mamma<3
Personen som du sa jag älskar dig till: jaru.
Alkoholdrycken: ?
Bilfärd: typ vid halv åtta:p
Filmen du såg: venne
Gången du grät: inatt, nu.
Måltiden: billys pizza -.

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: kanske
Våga hoppa bungyjump: aa.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: jarå
Kalla dig själv lycklig: nej.  
Hellre ta bilden än vara med på den: aa.
Kunna gråta över en kille: mm..
Kunna gråta över en tjej: aa
Ljuga för någon: beror på avd de handlar om.

Kunna springa 50 mil: haha ofta då.

8 VAD:
Gör du just nu: skriver?
Ska du göra imorgon: skolan,bup.
Skulle du göra till dig själv när allt känns dåligt: sova...
tar du med dig in på bion: jag venne
Är det för färg på dina byxor: svart. 
är det för väder hos dig just nu?:  tr¨åkigt.
är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögonen & magen.
Skulle du göra om du vann på lotto: spara.

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: om jag är kär, ja.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: har jag säkert.

 Använder du huvtröjor: aa
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: aa
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: både och

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång.
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 0-5år..
Sova på sida, mage eller rygg : mage eller sida.

 Kramar eller kyssar: båda ofc.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards