LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Evelina - 10 mars 2011 18:02

1. Är du singel?

ja:) 
2. Är du lycklig? jarå, finns dom som hare värre.

3. Är du uttråkad? just nu, ja! väntar på jossan som är asseg:D

4. Är du ledsen? nejj!

5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? Nejnej
8. Är du en cooling? cooling håding.
9. Är du från Irland? nej!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? aa.


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ibland
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? Ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? vet jag ju inte eftersom den är hemlig?
7. Är du kär? nej
8. Vill du gifta dig i framtiden? ao.

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund OCH katt.

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästavänner.
5. TV eller Internet? Internet!

6. Coca-cola eller Pepsi? cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? beror på humöret.

8. Pengar eller lycka? Lycka och pengar.
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil? Mobil.


10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? aa
4. Hoppat Bungee Jump? aa
5. Ljugit för någon du tycker om? mjo...
6. Ätit en hel tårta? Nej.
7. Gjort bort dig offentligt? aa
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? mm.
9. Gråtit när ett husdjur dog? varje gång.

10. Velat försvinna? aa

Vad såg du på tv sist? vet inte:)
Vems blogg läste du sist? jossans:)
Vad åt du sist? vetinte:)

Vem pratade du med sist? jossan:)
Vad sa du? ''bullar bullar''
Vem ringde du sist? jossan.
Vem messade du sist? jossan.
Vad läste du sist? dethär

Vem pussade du sist? ludde!
Vem kramde du sist? jossan
Vem bjöd du sist på något? jossan, en miXXed up
Vad köpte du sist? massa onyttigheter


Av Evelina - 10 mars 2011 17:13

den hinner inte komma imorgon iaf,

men på måndag hoppas jag att jag har den!

fyfan vad jag ska ut & knäppa kort då.  

Av Evelina - 10 mars 2011 09:54

bild 10 - en ovanlig bild


haha, ja han har stoppat ner tassen typ vid fläkten, för bilden har varit varm så han ligger & värmer sig,

min lille Gus där :)  

Av Evelina - 10 mars 2011 09:34

japp,

igår var jag hos tandregleraren och spände tandställning,

inte ett dugg ont har jag, skönt de iaf! de är typ dom första 10 minuterna man är lite öm, känns nästan som om man domnat bort i tänderna, men de gör verkligen inte ont!

igår fixade jag en ny tid till tandläkarn, hur ska jag förklara,

jag har ett hål på min 1.1a, alltså framtanden, på baksidan, för att när jag har haft så trångt mellan mina tänder så har jag aldrig kommit åt med tandborste, tandtråd eller något sånt, så då har de blivit hål, som tandläkaren inte kunnat laga eller för de varit så trångt, dom har sagt att jag kanske behövt rotfyllning, ( innan de blev klart att jag skulle få tandställning)

men jag hps inte det blir rotfyllning, dom säger att de gör ont.

så jag hps att min tandläkare kan fixa detta åt mig idag för jag har så fruktansvärt ont.

men då blire att jag måste ta den där förbannade sprutan för jag vägrar att laga utan.

den gör ju inte ondare än dom FYRA sprutorna jag måsta ta när jag drog ut 2 tänder på samma gång,

trorjag dregglade somfan för hela käften var bedövad. haha.

men aja, det ska nog gå bra...

EFTER de så åker jag & pappa och handlar nån sak till köksskåpet & sen nått gott till ikv,

för då kommer jossan till mig & vi ska ha de toppen bra!


tyvärr så kommer inte min kamera förens fredag eller måndag. :(

men jag & jossan kmr knäppa kort ändå med den vanliga digitalkameran ;)


sen måste jag boka tid till Lisa ( min sjukgymnast) för jag har börjat fått så jävla ont i ryggen igen, inte på samma ställe dock.

sist var de att 2 stycker kotor låg över varandra i ryggen,

men dom har vi fått ut nu,

men jag har ont högre upp,

så dit ska jag boka tid med :)

heheheh...

nä, nu ska jag sluta skriva om helt ointressanta saker.

ska slänga in en Dag 10 bild trorja de blior.

pusssssss


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards